Hallo mama's, ik ben 27 weken en 1 dag zwanger van ons 2e kindje. Een paar weken geleden heb ik 2 ontstoken ogen gehad en sindsdien zie ik niet helemaal goed meer. Eerst zag ik 's avonds om alle lampjes een soort stralen, nu zie ik al de hele dag wazig. Dit wordt steeds erger, ik heb 's morgens echt 10 minuten nodig voordat ik iets kan zien en ook nu zie ik niet scherp. Als je dit gaat googlen kom je alleen maar op zwangerschapsvergiftiging uit, maar verder heb ik eigenlijk nergens last van, al is de baby vandaag wel wat rustig. Ook heb ik al een paar weken last van een gespannen buik, alsof de baby er aan de bovenkant uit wil (mijn baarmoeder ligt erg hoog). Denken jullie dat ik me zorgen moet gaan maken? Huisarts is vanmiddag niet te bereiken, ik ben (wegens een chronische ziekte) onder controle bij de gyneacoloog, maar om hiervoor het ziekenhuis te bellen... Wat vinden jullie?
Ik zou toch even naar 't ziekenhuis bellen, misschien kan een verpleegkundige telefonisch beoordelen of je langs moet komen of niet!
ja ik zou wel ff bellen het zijn wel je ogen... ik zou gewoooon bellen... zijn ze wel gewend (er gaan mensen naar de spoed afdeling met een sneetje in de vinger, dus jou wazig zien word echt niet gek aangekeken hor!)
Ja zeker bellen! Het hoeft niets met je zwangerschap te maken te hebben maar iets met je ogen is altijd reden om zo snel mogelijk even een arts te raadplegen!