Oké.. Weer even mijn verhaal.. Begin maart ben ik gestopt met de pil. En elke maand wel wat last van mijn borsten gehad.. Eerste maand erg last! En dat werd weer minder en korter. Nu is het dus zo dat ik in ronde 4 zit en begin vorige week mijn eisprong gevoeld denk te hebben. En vanaf dat moment al last van mijn borsten.. Dat word steeds weer erger. En ik zou pas rond 30e weer ongi moeten worden.. Hebben meer dames hier last van? En wat zou t zijn? T zou toch zomaar kunnen dat k zwanger ben toch?
Hoii Ik heb elke maand na me eisprong zeer pijnlijke borsten.....het kan zeker dat je zwanger bent..maar ik hoor veel vrouwen over pijnlijke borsten na de eisprong dus het hoeft niks te betekenen..
Ik heb het de ene maand niet. Dan een ronde alleen de tepels dan weer de hele borst. Zelfs een ronde van ongi tot ongi veel last gehad. Geen pijl op te trekken dus.
Nou.. Hoop er toch wel een beetje op.. Hihi alleen groter kans op teleurstelling.. Heli's afwachten.. Zoals elke maand.. Wie weet is me cyclus gewoon weer korter en heb ik daarom eerder last nu.. We zullen wel zien...alleen zou t zo leuk zijn als mensen zeggen ja t zou kunnen! Hihi