Hoi allemaal Ik heb een onregelmatige cyclus en ben daarom met ovu testen begonnen nu heb ik twee aug mijn ei gevonden nu had ik vanmorgen wat bloed Kan dit innesteling zijn? Acht dagen na ei Ik heb ook andere symptomen Moe,na ei zere tepels nu nog en ineens heel veel puistjes op kin Waneer zou ik kunnen testen?
Hey je kan twee weken na je ei testen ( ik deed het al 4 dagen daarvoor en positief) en ook ik had zere tepels en dat beetje bloed of slijm zou idd heel goed innesteling kunnen zijn had ik namelijk ook... Dus het blijft spannend mijn duimen draaien voor je...
hallo, ik ben nieuw hier en vroeg me wat af. vorgie week was ik heel moe en misselijk. gisteren had ik ong moeten worden maar vandaag ook nog niets. kunnen die moeheid en misselijkheid iets betekenen?? groeten
@chantallcindy spannend! En afwachten. Ik duim voor je! Ik testte 4dgn voordat ik ongesteld moest worden positief met de 2voor 5,- vd kruidvat. Die had ik op voorraad liggen.
Ik heb 3 dagen voorbond positief getest. En ook ik had op cd8 bloedverlies. Was innestelingsbloeding. Temperatuur je?