Ben een beetje onzeker, gister en vandaag (licht) positief getest. Ook gister of vandaag nod. Nu had ik gister en eergisteren echt gevoelige borsten en pijnlijke tepels. Vanochtend ook nog en nadat ik was opgestaan was het weg. Laat in de middag kwam het weer een beetje terug, maar wel minder. Ook vandaag minder afscheiding dan gister. Is dit raar? Of kan het zijn dat dit ineens minder wordt ookal ben je net zwanger?
Hay! Voorzichtig gefeliciteerd! T kan zeker want ik had t ook alleen kwam t wel later pas terug en ook veeell heftiger haha. Ik had altijd last van gevoelige borsten voor mn nod dus toen ik het deze maand ook had dacht nou op naar de volgende ronde maar mn nod was dit keer echt nod en ik testte positief ( had trouwens 3 dagen voor mn nod ook een heel licht posi test) een paar dagen later was de pijn weg en nu een paar dagen weer heeel heftig terug. Ik kan niet eens op mn buik slapen wat ik normaal altijd deed en zelfs t water van douche erop is niet prettig :S Heb je een foto van je test? Vind ik altijd leuk en ik heb trouwens ook met cb digital met indicator al vroeg posi getest. Anders die eens proberen?
Gefeliciteerd!! Ik had in het begin ook niet dagelijks evenveel last van mijn borsten. Ook na 8 weken schommelt het nog wel een beetje hoeveel last ik ervan heb. Dus ik denk dat het wel normaal is dat het niet elke dag hetzelfde is...
Mijn verloskundige had me destijds verteld dat je symtpomen niks over het verloop van de zwangerschap zegt. Ik had tot 9 weken zoveel pijn aan mn borsten, Alleen al een knuffel deed zo een ongelovelijk veel pijn. Maar deze pijn verdween (even), en met 13 weken nam het wraak en kwam het terug. Dit heeft gelukkig maar een weekje nog geduurd, en daarna ging het langzaam weg.
Ik weet nog niet of ik zwanger ben. Zit pas 15 dgn na m'n eisprong en mocht ik het weekend nog niet ongesteld zijn dan test ik pas. Hier ook gevoelige borsten. Ene dag meer dan de andere. Vooral aan de zijkant en vooral met bh aan. Heb ik nooit. Het voelt alsof ze beetje in brand staan. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben maar vond dit toch wel vreemd.
@mamaloetje: test ziet er goed uit hoor!! Vind m helemaal niet zo licht eigenlijk. ik zag m meteen. Gefeliciteerd!