ik heb nu drie dagen een ovulatie test gedaan van clearblue, maar alle drie de testen geven geen referentie lijn aan nu staat er in de gebruiks aan wijzing dat je dan te veel of te weinig urine hebt gebruikt, of dat je de test niet naar beneden hebt gehouden en er word geadviseerd de tes nog een keer te doen dit heb ik dus gedaan maar weer het zelfde (1e dag dus 2 keer) vanmorgen heb k dus weer een test gedaan en ook die gaf geen referentielijn aan : dus nu begrijp ik er niks meer van hoor ,kan het dan mischien zo zijn dat mij eisprong al geweest is dat hij daarom niks aan geeft ? iemand ervaring hier mee groetjes priscilla
hoi meid miss een tip gebruik de digitale ovu test van clearblue dan krijg je een rondje als je geen eisprong krijgt en een smiley als je ei eraan komt is ook makkelijker om af te lezen
Hoi, Ik heb pas de ovu testen ook gebruikt waar Caruli overschrijft. De derde dag dat ik teste was bij mij ook positief, ik heb dit in ochtendurine gedaan. Ik had ook via de calculator mijn vruchtbare dagen uitgerekend en dat kwam overeen met de ovutest. De testen zijn op zich wel duur. Wens je veel succes verder! groeten mirjam