Ik ben nu in mijn 16e week en heb ontzettend pijnlijke borsten/ tepels, heeft iemand een tip Hoe ik dit kan verzachten?
Denk dat je er niet zo heel veel aan kan doen, hoe vervelend het ook is... Goede bh, met goede ondersteuning, meer tips kan ik je niet geven.
Insmeren met olie helpt bij mij wel wat. Heb zwangerschapsolie van de Tuinen en dat houdt de huid wat soepeler, heb het idee dat mn borsten minder gespannen zijn.
Nou wat kunnen je borsten zeer doen he?!? Gelukkig wordt het wel minder ( totdat je bent bevallen en de stuwing begint, maak je borsten dan maar nat hahahaha) wat bij mij ook hielp was hele strakke hempjes te dragen, juist geen bh, maar zo'n figuurcorrigerende hemd...dan bewogen ze niet, dat scheelde al wat, en idd warme douche erop en goed insmeren..... Succes!
oh en dat kan zo zeer doen! dat weet ik nog goed... bij mij was t vanaf week 17 over, dus er is nog hoop ik kon juist geen bh verdragen, dus die trok ik als eerste uit als ik uit m'n werk kwam, dan idd wel strakker shirtje aan zodat ze ook niet helemaal los aan t flubberen waren ik smeerde mn borsten in met borstencreme van zwitsal (kon niet tegen weleda helaas, bio-oil pas na zwangerschap geprobeerd), en voor jeukende tepels gebruikte ik bepanthen baby-zalf, hielp goed! succes