pijnlijke borsten

Discussion in 'Zwanger worden' started by Aukjuh, Apr 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aukjuh

Aukjuh Lid

Dec 26, 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Aukjuh, Apr 4, 2015
    Last edited: Apr 4, 2015
    hallo dames ,

normaal heb ik een dikke week voor ong pijnlijke borsten , maar dit keer is het anders ik moet vandaag ong worden maar ook sinds vandaag pijnlijke borsten .. iemand ervaring mee ..?

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Waarom help?
    Als je wilt weten of dat met een zwangerschap te maken heeft,kun je alleen maar testen...niemand hier kan in jou buik kijken,en niemand heeft een glazen bol.
    Ik hoop het voor je,en zal duimen...Laat je het nog even weten?

3. Aukjuh

Aukjuh Lid

Dec 26, 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo pipo ,

heb hem al aangepast ,wou graag weten of meer er last van hadden of hebben gehad . Het is voor mij namelijk ook nieuw en als het om symptomen gaat houd mijn lichaam mij helaas nog wel een voor de gek . we hopen natuurlijk dat het nu anders is ieder geval bedankt voor je reactie en laat het natuurlijk nog ff weten..!

4. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

Jan 13, 2015
    1,437
    46
    48
    Female
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik heb standaard van me eisprong tot me menstruatie pijnlijke borsten.
    Dus het hoeft niks te zeggen

5. trotsema

trotsema Bekend lid

Jan 3, 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik precies hetzelfde. Soms een maand erger of helemaal niet.

6. Aukjuh

Aukjuh Lid

Dec 26, 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ,

ja dat is het hem nou juist dat heb ik normaal ook maar moest gister ong (worden wat ik nog niet ben) en heb sinds gister nou pas pijnlijke borsten ..!:) staat er mischien ook allemaal wat vreemd ben hier nou 3 jaar lid maar dit is de eerste keer dat ik wat plaats :D

7. Marietje25

Marietje25 Actief lid

Nov 7, 2013
    161
    21
    18
    Female
    Zoetermeer
    Heb je al getest?
    Ik had normaal ook tussen eisprong en menstruatie last van pijnlijke borsten maar toen ik zwanger bleek juist niet. Pas 3 of 4 dagen na nod begon dat.

Succes, ben benieuwd naar je test dan :). Mag ik vragen waarom je nog niet getest hebt? Ik had nooit kunnen wachten zeker niet als ik overtijd was haha

8. Aukjuh

Aukjuh Lid

Dec 26, 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik heb nog niet getest , gaan vanmiddag test halen .
    Ik heb nog niet getest omdat ik er eerst heel veel mee bezig was en als je dan een negatieve testen heb elke keer dan zakt de moed je op laatst wel in je schoen .

9. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Wanneer mijn menstruatie kwam had ik standaard last van mijn borsten. Toen ik zwanger was kwam dat pas na een paar weken. Hopelijk is het bij jou goed nieuws! Wat dat betreft is het echt bij iedereen anders :) succes met testen!

Share This Page