vage positieve testen, ongesteld, zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by waussie, Apr 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. waussie

waussie Actief lid

Apr 4, 2014
    212
    2
    18
    Hoi meiden,

Ik heb gister en vandaag 2 vage testen gehad.. ze waren van de kruitvat 2v5 euro en ik had ze in de ochtend gebruikt maar pas na ruim 10 min werden ze heel licht positief.. alleen ben ik net ongesteld geworden :( maar nu hoor ik van een vriendin van mij dat zij begin van haar zwangerschap ook bloedingen en krampen had en ze is nu 20 weken zwanger ongeveer gaat alles goed met de baby. Dus mijn vraag zou ik alsnog zwanger kunnen zijn?,iemand ervaringen?

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

Feb 19, 2015
    2,068
    39
    48
    Na 10 min. is het volgens mij te laat. Een negatieve test kan dan veranderen in een valse positieve test. Als je ongesteld bent geworden is de kans zeer klein.
    Lijkt de menstruatie op wat je normaal hebt?

3. Tacita

Tacita Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    1,365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het kan meer kanten op. Sowieso hoor je de testen niet af te lezen na een bepaalde tijd, maar duurt het bij deze testen soms best lang voor hij duidelijk word. Toch, een echt indroogstreepje duurt vaak weer langer dan die 10 minuten.
    Heb je foto's van de testen?

Het kan zijn dat het kort na de innesteling (waardoor je dus HCG aan bent gaan maken en positief testte) fout is gegaan.
    Maar er zijn genoeg dames die rond hun NOD / aan het begin van de zwangerschap een bloeding hebben en toch zwanger zijn.

En ik wou idd ook vragen of deze menstruatie lijkt op hoe het normaal begint?

Je zou over een paar dagen nog eens kunnen testen en kijken wat er gebeurt...

4. waussie

waussie Actief lid

Apr 4, 2014
    212
    2
    18
    Nee heb geen foto's maar Het waren een soort schaduwen maar mijn menstruatie is echt net sinds paar uur bezig maar heb wel echt een inlegkruisje vol.. sorry..

5. Tacita

Tacita Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    1,365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind het moeilijk je nu wat te voorspellen. Dat het een soort schaduwen zijn (en dus niet roze?) klinkt niet heel positief, maar toch durf ik ook niet 100% zeker te zeggen dat ze negatief zijn. Zo'n bloeding hoeft nog steeds niks te zeggen.

Ik zou het even afwachten en desnoods maandag (of als je geen testen in huis hebt wat later) nog een keer testen als je het niet vertrouwt...

6. waussie

waussie Actief lid

Apr 4, 2014
    212
    2
    18
    Ja ik snap je wel hoor is ook lastig.. voel me ook een lastpost nu haha maar ze waren idd niet roze.. Heb nu ook geen krampen meer had ik toenstraks nog wel.. maar nog wel ongesteld maar ik ga als ik niet meer ongesteld ben maandag testen. En anders zie ik het gewoon als me normale menstruatie.

7. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Kan heel vroeg zijn misgegaan?!
    Had ook ooit eens een vage test, ik blij, dag eens ongi.
    Als ik niet getest had, had ik niet eens geweten.

8. waussie

waussie Actief lid

Apr 4, 2014
    212
    2
    18
    Ja daar heb ik ook aan gedacht maar ik zag geen propje op vruchtje zeg maar of is dat dan nog te klein?

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik ben bang dat je niet (meer ) zwanger bent .

10. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Hey meid, na tien minuten kan je helaas niks zinnigs halen uit de test, je moet hem echt aflezen binnen de standaard tijd. Er zijn veel meiden op die manier enthousiast geworden en later toch ongesteld geworden :( vooral omdat het een grijs streepje was ipv roze zal het eerder een indrogen zijn geweest dan iets anders. Super jammer, succes!

11. catlady

catlady Bekend lid

Jun 26, 2013
    939
    397
    63
    Female
    Nederland
    Een test hoort 2 roze streepjes te krijgen binnen de afleestijd. Na 10 minuten en een grijze 2e streep is geen positieve test.

Hoop voor je dat je snel een positieve test mag krijgen

12. waussie

waussie Actief lid

Apr 4, 2014
    212
    2
    18
    Dank jullie wel meiden voor de reacties! Ik ben ook of steeds ongesteld dus heb de hoop ook opgegeven.. op na ronde 13 helaas

13. Tacita

Tacita Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    1,365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee dit zul je hoogstwaarschijnlijk ook nog niet herkend hebben zo vroeg in de zwangerschap. Dan lijkt het gewoon op een menstruatie. Vandaar dat je het zonder test dan niet eens geweten had waarschijnlijk...

14. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    10 min na gebruik aflezen is niet betrouwbaar... Ik vrees dat je en/ of indrooglijntjes had en/ of (niet meer) zwanger bent.. Kunt natuurlijk altijd na je ongi nog eens testen... Dan zal ie positief moeten zijn als je zewanger zou zijn

Share This Page