Dag iedereen Zaterdag geleden had ik een positieve ovulatietest. Hebben drie dagen goed geklust, ik merkte zondagavond dat de posities met diepe penetratie een enorme druk op mijn eierstokken gaf om het mooi te omschrijven Vandaag had ik bij het afvegen zo wat een klodder slijm met roze verlies erbij bij het afvegen, anders niets. Wat merk ik nog? Hongergevoel is groter én af en toe beetje steken in zijkant van mijn borsten (stuk of vijf op een dag) Wie heeft nog gelijkaardige ervaringen? groetjes Isken
Hoi Isken, Roze slijmverlies lijkt me nogal vroeg om een innestelingsbloeding te zijn. Die is meestal zo'n week na de bevruchting. Misschien een beetje wat van een ovulatiebloeding? Maar je weet maar nooit! Ik voelde me na mijn ovulatie ook raar en zelfs soort van misselijk overdag. Wacht nog steeds om te kunnen testen.
hai, spannend hoor! wel erg vroeg voor innestelingsbloeding denk ik. Mijn man en ik zijn ook druk bezig Ik heb hetzelfde alleen vrijdag 14e de daad gedaan en de 18e kreeg ik vier dagen donkerbruin afscheiding. (ongesteldheid moet rond de 28e komen) Ik vraag me zo af of het innestelingsbloeding is of een vroege menstruatie! Maar eigenlijk was het niet een menstruatie te noemen! inlegkruisjes zo goed als schoon, enkel bij afvegen wat. Heb ook last van steekjes. Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn want ik wil het zo graag dt ik bang ben dingen te gaan voelen die er niet zijn. Succes hoor!