Pijnlijke borsten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Smokey11, Nov 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smokey11

Smokey11 Actief lid

Jan 20, 2013
    274
    23
    18
    Female
    Hoi allemaal, ik ben nu net zwanger van de 2e maar ik heb z'n erge last van pijnlijke borsten ook zijn ze al wat groter (nu al??!!) ik merk het aan mijn bh's en als ik geen nu draag doet het echt zeer! Ik herken dit niet van de eerste is dit normaal?

2. Blondiiieee

Blondiiieee Niet meer actief

Ja heeeel herkenbaar! Vooral mn tepels zijn heeel erg gevoelig/pijnlijk.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Nixter

Nixter Fanatiek lid

Jul 14, 2016
    1,659
    1,337
    113
    vlakbij Amsterdam
    zo herkenbaar.
    vanaf 4.5 week al ofzo.
    Als ik er alleen al met mn armen langs ga... auw!
    Voorheen droeg ik het liefste geen bh. Ik draag hem nu zelfs regelmatig 's nachts.

Hoop wel dat t minder wordt...

4. Orselia

Orselia Lid

Jun 24, 2017
    89
    40
    18
    Female
    Ja, hier ook! Mijn borsten doen standaard al pijn als ik ongesteld moet worden, dus daar ging ik deze ronde ook vanuit. En meestal op de dag dat ik ongesteld word, houdt de pijn weer op. En nu bleef het maar gevoelig en kwam geen menstruatie, dus toch es getest vorige week. Tadaa. Zwanger.
    En ze doen nog steeds pijn trouwens. Maar goed, laat maar fijn pijn doen. Dat is momenteel het enige waaraan ik merk dat ik zwanger ben, dus toch een soort geruststelling.:thumup:

5. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

Jul 17, 2017
    1,908
    1,757
    113
    Female
    Hier vanaf 3+5 al ongeveer :roflmao: Alsof er iemand de hele dag aan hangt :D

6. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Hier een week voor NOD, nog niet zwanger, zou pms kunnen zijn naar het voelt echt anders dan anders en bij mn zoontje had ik dit ook al ver voor mn positieve test!

7. mila85

mila85 Lid

Feb 13, 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb echt zere borsten.. Als ik de trap op ren zere steken.. Ook als ik gewoon zit. Net alsof er iets ontstoken is ofzo.. Alleen dan wel in beide borsten.. Nod ergens eind deze week.. Herkent iemand dit?

8. Anouk

Anouk Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,379
    836
    113
    Female
    Management Assistente
    Gelderland
    Ik heb ook al een tijdje pijnlijke borsten! Vannacht geen bh gedragen maar had ik wel spijt van. Zelfs met gewoon lopen zijn ze gevoelig....

9. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

Apr 21, 2014
    656
    163
    43
    Ja heel herkenbaar! Dat was voor mij ook eigenlijk een symptoom waaraan ik het zwanger zijn herkende voordat ik had getest. Het leek bijna of ik spontaan weer melk begon te maken en bij druk doen ze pijn.
    Mn BH's zitten nu al strak en ik ben pas net 4 weken ongeveer

10. River87

River87 Fanatiek lid

Nov 28, 2016
    1,325
    1,064
    113
    De 1ste x dat ik zwanger ben naar al voor nod last van en nog.. vannacht in bed gewoon wakker van de pijn.. slaap met een kussen er tegen aan.
    Hoop dat t niet aanhoudt tot eind vd zwangerschap iig.. en zou nu al helemaal niet aan borstvoeding moeten denken au au au

11. Smoothie123

Smoothie123 Actief lid

Apr 7, 2016
    222
    67
    28
    Heel herkenbaar! Ik was net zwanger en werd snachts wakker van de pijn aan mijn borsten. Midden in de nacht een test gedaan en ja hoor , zwanger.
    Helemaal normaal dus als je het aan mij vraagt:)

12. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,564
    1,865
    113
    Female
    Ik had het bij beide zwangerschappen ook. Zelfs douchen deed erg zeer, deed dan een bikini topje aan.

Share This Page