10 +4 weken zwanger en symptomen nemen af.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by queen23, Dec 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. queen23

queen23 Actief lid

Oct 22, 2017
    165
    137
    43
    Female
    Hallo meiden,
    Ik ben momenteel 10 weken en 4 dagen zwanger en ik merk dat ik ineens weinig tot geen kwaaltjes meer heb. Ik had sinds de positieve test pijnlijke borsten en nu doen ze eigenlijk geen pijn meer. En rond de 7/8 weken was ik ook vaak misselijk en dat lijkt allemaal wel voorbij te zijn. Moet ik mij zorgen maken of is dit normaal rond deze termijn.
    Ik hoor graag jullie ervaringen.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,923
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn pijnlijke borsten begonnen op 6 dpo en hielden tot 6 weken aan en was tot ineens over.
    Toch zit er een klein ventje naast me die alweer bijna 2 is :)

Zegt dus niks behalve dat je lichaam nu gewend is aan het hcg en daarna geen bijwerkingen/kwaaltjes hoeft te produceren :)

queen23 likes this.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Geen zorgen hoor, ik had in het begin juist helemaal geen kwaaltjes. Dacht op een gegeven moment echt 'ben ik wel zwanger?'
    Het enige waar ik later in de zwangerschap heel erg last van kreeg was maagzuur (maar dit uitte zich in helse pijnen > maagzuurremmers deden wonderen) en mijn ribben, omdat ik die had gekneusd toen ik 5 weken zwanger was doordat ik met de fiets viel. Zegt niets hoor!

queen23 likes this.
  4. sssilly

sssilly Lid

Jan 13, 2017
    62
    11
    8
    Female
    NULL
    NULL
    Ik heb begrepen van mijn verloskundige dat de meeste vrouwen in week 8, 9 en 10 op hun piek zitten qua hcg hormoon en dat het hierna vervolgens afneemt omdat de placenta het overneemt, als het hcg hormoon minder wordt nemen de kwaaltjes natuurlijk ook af.

Ik ben nu 10 weken en 6 dagen zwanger en mijn kwaaltjes zijn ook zo goed als verdwenen, ik had mn piek een dikke week geleden. Nu alleen nog heel moe en iets gevoelige borsten. Maandag toch een prachtig beweeglijk mini mensje gezien en mooie hartslag gehoord :D

queen23 likes this.
  5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier bij beide mannen met 10/11 weken ook dat soort kwaaltjes verdwenen. Wees blij er komt ongemak genoeg voor terug wat je duidelijk laat weten dat je zwanger bent ;)

6. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

Jan 23, 2017
    637
    231
    43
    Kwaaltjes namen bij mij ook af met 10/11 weken! Had de grootste hormoonpiek gehad toen, denk ik.

queen23 likes this.
  7. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,065
    17,020
    113
    Is normaal, hoor! Vaak voel je je na 10 weken weer een stuk beter:thumup:

queen23 likes this.
  8. queen23

queen23 Actief lid

Oct 22, 2017
    165
    137
    43
    Female
    Bedankt voor de reacties dames, ben ik weer gerustgesteld haha. Het zal dan bij mij vast ook zo zijn dat ik me piek heb gehad. Het maakt alleen zo onzeker soms, dan ga je je afvragen gaat nog goed daarbinnen haha.

9. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

Jul 17, 2017
    1,908
    1,757
    113
    Female
    Ik had hetzelfde, zo onzeker! Ook zo tussen de 10-11 weken. Gevoelige borsten waren de enige constante factor altijd en die verdwenen zelfs.

Toch groeit guppie nog goed bij mij. En af en toe krijg ik nog steeds een enorme vlaag misselijkheid of pijnlijke tepels waardoor ik denk OJA :p

queen23 likes this.

Share This Page