ik heb deze keer ook last van mijn borsten heb ik ook nog nooit gehad. en ik ben veel moe en ik ben wat prikkelbaar.. als je last heb van je borsten is het dan bij je tepels of aan de zijkanten? bij mij doet het aan de zijkanten erg pijn als ik er aan kom.. ach we moeten maar weer geduld hebben blijven hopen maar xxxxxxxxxxx
Ik ben ook HEEL moe en heb pijnlijke borsten. Boven, zijkant, tepels, alles! Wel ene keer erger dan andere keer. En ze zijn gegroeid.. veel voller althans. Geduld is een schone zaak!
ja je hebt helemaal gelijk en trouwens we kunnen niet anders dan wachten toch? maar ik heb nooit last gehadt van mijn borsten.. ik hoop zo dat het raak is heb ik een super gaaf verjaardags kado! en mijn ouders een mooi kerstkado... xxxxxxxxxxxx
Ik had dus ook last van mijn borsten, maar niet persé de voorkant of zijkant, maar gewoon in heel mijn borsten. Rennen doet pijn en vooral als ik 's ochtends wakker word, dan voel ik bij het opstaan gelijk mijn borsten. Spannend hoor!
spannend weer hoor.. elke keer neem ik me voor om me niet zo druk te maken en voor de rest lukt dat me aardig maar de week voordat ik ong moet worden begin ik toch weer nerveus te worden... xxxxxxxxxx
hier ook zulke pijnlijke boobs! heb het altijd wel paar dagen voor mijn NOD.. maarjaa ik had gister ongsteld moeten worden.. NIET DUS .. en ben ALTIJD op tijd... maar goed we wachten af.. liiefs
Ja, sinds kort voel ik het ook meteen bij het opstaan.. dat ik denk.. ze zijn heel zwaar en vol ofzo.. haha.. pff.. erg aanwezig. Na het douchen zijn ze wat meer ontspannen.. En ik heb echt een enorm brandend gevoel in mijn tepels gehad, twee weken lang en steken achter mijn tepels. Verder jeuken ze soms.. En toen werd ik ongesteld.. Haha. Zou mijn lichaam echt niet meer begrijpen.
ik ben toch ong geworden.... echt super jammer ik hadt dit keer echt het gevoel dat het gelukt was maar helaas....
ja hoor daar gaan we weer... ik kan wel de hele dag slapen,ik heb een schoonmaaktic (is nooit zo erg hihi) en veel krampen in mijn onderbuik.. we zullen maar weer afwachten wat volgende week ons brengt : : we blijven gewoon hopen iedereen een goed jaarwisseling! xxxxxx