Hallo, Zoals mijn banner het aangeeft ben ik 1 dag overtijd maar ben al meer als een week met vlagen misselijk en soms steken in mijn tepels. Had gister en vandaag ongesteldheid gevoel maar als ik dan ga plassen dan is het weg. Ik heb toestraks getest en kwam negatief uit HELP! Groetjes Cien
Hoi Cien, als je pas een dag overtijd ben kan het zijn dat de test het nog niet aangeeft, misschien toch nog paar dagen wachten en nieuwe test doen. Anders even naar huisarts gaan, mocht je niet zwanger zijn kun je ook buikpijn hebben en misselijk zijn van blaasontsteking (had ik namelijk). succes met wachten, zal duimen dat volgende test wel positief is
Oke dat kan het dus ook zijn maar ik heb ook een paar keer steken gehad in mijn tepels en 2 a 3 dagen last van mijn borsten gehad (mijn vriend kon ze niet aan raken) Groetjes Cien
hoi hoi, sommige vrouwen testen pas laat negatief door laag HCG gehalte. een collega van me was al 2 weken ziek en last van borsten, maar testte pas positief toen ze 1,5 week overtijd was. dus het kan.... mejon
hoi Cien, Je lichaam kan je goed voor de gek houden en daardoor krijg je pijn lijke borsten en zwangerschapsverschijnselen. Athans dit heb ik elke maand. Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger mag zijn...
Het kan ook zijn dat je cyclus deze keer wat langer is dan andere keren.. ik was een keer 2 weken overtijd terwijl ik altijd een cyclus van 32 dagen heb gehad.. ik denk dat het door stress kwam.. ik zou als ik jou was na 2/3 dagen nog een testje doen en daarna even naar de huisarts gaan! Hoop in ieder geval voor je dat het raak is!
Ik was vorige maand 3 dagen over tijd toen dus na 32 dagen ongesteld en daarvoor 2 keer 29 dagen ok. Ik heb er een ander gevoel bij ik drink bijvoorbeeld altijd thee met melk en vind dat nou niet meer zo lekker. Nou ik als ik niet meer ongi wordt test ik over een paar dagen weer. Bedankt moesje 1. Hoe is het bij jullie zijn jullie ook bezig of wat anders? Groetjes Cien
Ik ben nu 2 dagen over tijd ik ga denk ik als ik zaterdag nog niet ongi ben dan testen maar kan ik dan het beste 's ochtends testen of maakt dat niet zo veel uit? Groetjes Cien
Zo te horen ben je dus onregelmatig ongesteld..? Dan kan het zijn dat je cyclus wat langer duurt deze maand! Weet je op welke dag je ei is gesprongen? Ik hoop natuurlijk dat het raak is voor je, maar ik zou het nog even afwachten.. Nog een keertje testen over 2 daagjes en anders even de huisarts bellen! Succes!
Nee heb hem niet gevoeld hebben bijna elke dag geklust maar ik heb al meer als 1 week last van miselijkheid en meer plassen en zoals je hebt kunnen lezen geen zin meer in thee met melk maar lust nu wel thee zonder iets erin? Maar ik heb vaker gevoeld dat ik ongi moest worden maar was na het plassen weer over. Als ik niet zwanger ben dan ben ik benieuwd waarom ik al meer als 1 week misselijk ben. Groetjes Cien
Hoi Mejon, Ik hoop dat dat voor mij ook geld: heb afgelopen vrijdag en vandaag getest: helemaal negatief en niks geen ongi..... Bah, afwachten blijft erg lastig hoor! Sterkte Cien en andere wachters!
Hoi noppie lastig he dat wachten, je wordt er niet goed van maar ben je al bij de hh geweest dan? Die kan je verder helpen en misschien bloed laten testen of info geven. Laat het me even weten Groetjes Cien
Hi Cien, heb huisarts-assistente gebeld. Zij raadde me aan om nog maar eens een weekje te wachten. Dikke kans dat mijn ccyclus nog niet normaal is: ben eind december met de pil gestopt. Had op 01 januari (nep)ongi en op 2 februari.. Eerste cyclus was dus 32 dagen.
Ik ben 7 december gestopt en was 11 dec ongesteld toen 8 januari en toen 8 februari en nu nog steeds niks. Balen dat je nog moet wachten ik hoop dat je snel wat weet ik hoop dat je het laat weten. Heb jij ook klachten zoals misselijk enz.? Je hoort ook van mij als er wat verandering is. Groetjes Cien
Hmmm, bij jou wisselt het dus ook nog wat? Nee, ben niet misselijk. Twee weken na laatste klusdag (15 februari) wel veel ongikramp en pijn onderin rug en verminderde eetlust gehad. Maar nu heb ik eigenlijk helemaal niks. Ben wel ongelofelijk moe, maar dat heb ik vaak (heb een soort burn-out o.i.d., ben een piekeraar...), dus dat kan ook erg goed komen van het 'bezig-zijn-met'-gebeuren. En jij?
Ik ben dus al meer als 1 week misselijk, lust dingen die ik eerder neit lekker vond, soms steken in mijn borsten, ongesteldheid gevoel maar komt niks en na plassen over (vaag dus). Ik hoop dat het zo blijft (niet ongi worden) bel maandag de hh en dan kijken wat te doen. Ik hoop dat het goed blijft gaan bij jou en niet te veel piekeren hoor is niet nodig. Horen het van mekaar. Groetjes Cien
Yep, we will keep in touch. Kom anders ook op het forum van NOD maart 2008. Zitten er nog meer in hetzelfde schuitje, . Ik duim voor je!