Hoi hoi, ik zit ook rond jullie periode! Ik moet nog een 5 dagen wachten. Ik wil jullie veel succes wensen! GO GO GIRLS, hihi
Bij ons was dat na 1 ronde al raak. Dan is het eigenlijk stom om te denken dat het nu ook weer zo is. Toen dat dus niet was baalde ik wel. Maar als ik dan lees dat sommige wel meer dan 16 ronde's bezig zijn dan heb ik niks te klagen. @leen1982 Jij ook veel succes te komende paar dagen.
hoi, vandaag houden pijnlijke borsten aan. Maar volgens mij komt mn ongi eraan. Gisteren beetje bruinig slijm verloren en echt zo'n ongi buikpijn gehad. Zondag moet ik echt ongi worden dus ik ben benieuwd. Hier verder nog veranderingen
Hoi, Toen ik zwanger was had ik hele branderige borsten en ook heel zwaar. Wat ik ook had was dat me tepels een donkere rand erom heen kregen. Iedereen suc6 met testen. Groetjess
@ sandy25 Veranderingen....nee alles is het zelfde. Weer het misselijk gevoel. Zo weer even wat eten en dan is alles weer goed. Voor de rest is alles rustig in mijn lichaam.
Ik ben vandaag zo ontzettend misselijk dat ik me heb ziekgemeld op mijn werk. Mijn borsten voelen een beetje branderig aan. Maar dat blijft komen en gaan. Had gisteravond ook ineens veel last van wit slijm... @ Sandy, kan het niet een innestelingsbloeding zijn geweest?
Ik heb normaal altijd pijnlijke borsten tussen ei en ongi maar nu eigenlijk weinig last (nod is 8 maart) misschien komt het wel omdat ik nu alleen foliumzuur slik ipv etos pillen. Vind het wel raar dat ik nu geen last van borsten heb nog paar dagen wachten...
@ sillybilly Nou, dat klinkt wel positief bij jou... spannend hoor. Jammer dat je nog 7 dgn moet wachten. Het zou kunnen een innestelling maar ga niet al te veel hopen. Zelfs met trap af lopen doen mn borsten pijn. Zo af en toe een beetje buikpijn. Gisteren een aantal x moeten kokhalzen maar daar bleef t dan ook bij. Maar ja, kijken hoe ik de dag doorkom kijken of er nog meer (zwangerschaps) kwaaltjes tevoorschijn komen.
net even wezen plassen licht slijmverlies maar kon niet goed zien welke kleur erdoorheen zat of roze of heeeeeeel licht bruin
Nou Sandy, Bij jou klinkt het toch ook wel positief hoor. Voor een ongi zou het ook wel heel veel te vroeg zijn. Is je cyclus normaal gewoon regelmatig? Ik vraag me soms ook af of ik me niet inbeeld dat ik bepaalde dingen voel, gewoon omdat ik het zo graag wil. Maar deze misselijkheid beeld ik me echt niet in. Zodra ik een hap eet is het ook weer even weg, maar na een kwartiertje komt het dan weer vrolijk terug. Ik hoop dat het inderdaad van een zwangerschap komt. Anders heb ik denk ik een griepje te pakken... nog maar 7 dagen afwachten.....
Ik denk omdat je ook zo erg hoopt om zwanger te zijn, dat je ook dingen gaat voelen! Ik heb dat ook een keer gehad en mijn ongesteldheid bleef ook uit! Toen de test nagatief was, werd ik de volgende dag ook ongesteld. Ben nu net gestopt met de pil en moet volgens de cyclus van de pil dan 10 maart ongesteld worden. Ik ben benieuwd. Heb ook last van mijn borsten en veel van die anale steken noem ik het maar! Die ik meestal ook heb als ik ongesteld moet worden. Verder heb ik ook dat mijn onderbuik erg samentrekt zo nu en dan! Wordt er gewoon zenuwachtig van haha! Als je eenmaal de beslissing hebt genomen, wil je ook zo graag!
ja, dat is het precies. Wij hadden eerst zoietrs van: we gaan ervoor, en hopen dat het na een paar maandan raak is. Maar nu je dan eenmaal begonnen bent met klussen hoop je stiekem toch heel erg dat het meteen raak is. Ik moet ook op 10 maart ongesteld worden. Spannend!
Ja echt heel spannend, maar ik kan nu alleen die cylcus balk niet echt invullen, want weet me cylus niet na 6 jaar de pil geslikt te hebben!
ik ben begin januari gestopt met de pil, en heb nu 2 cyclussen van 27 dagen gehad, met precies op tijd mijn eisprong.... Daar mag ik gelukkig niet over klagen
Ja ik moet ook ff een maandje wachten, dan weet ik mijn cyclus wel weer! Voor de pil was ik ook altijd regelmatig ongesteld! Ik ben ook zo ontzettend moe, ik ben nu op mijn werk en kan gewoon zo in slaap vallen, terwijl ik gistero m 10 uur ben gaan slapen.
klinkt op zich ook wel postief brendagirl ik merk nog niet echt dat ik vermoeider ben dan anders. Maar goed, het lichaam blijft iets unieks... dus wie weet hebben we beiden maandag goed nieuws!