waarom duren deze dagen zo lang. Ik heb toch wel het gevoel dat ik ongi ga worden. Snap alleen die pijnlijke borsten niet heb het nog nooit gehad. Weer even wezen plassen weer slijm met een beetje bloedachtige strepen. waarschijnlijk het seintje dat de duiveltjes eraan komen. ggggrrrrrr
@ sandy25 Ja, het lichaam blijft een wonderlijk iets. Ik had vorige maand ook heel erg veel last van mijn borsten. Ik werd toen gewoon ongi. Dit was ook voor het eerst dat ik dit zo had. Dus ik hoop voor je dat het weg blijft. @ sillybilly en brendagill Ik zal duimen voor jullie. Als je ergens op wacht dan kan dat heel erg lang duren. Ik moet zelf tot vrijdag/zaterdag wachten. Ergens in mijn hoofd zegt dat ik gewoon weer ongi wordt. Heb deze keer nergens last van. Alleen veel afscheiding. Gisteravond was het zelfs een keer gelig met een slijmig bolletje (klinkt een beetje vies zo op de vroege ochtend sorry ) Ook had ik gisteren een soort steken in de liezen. Mijn eerste gedachte is gelijk daar komt mijn ongi. Ook lijkt het af en toe of het al vloeit en dan ga ik kijken en dan is het gewoon de afscheiding. Er zit niks anders op dan te wachten tot het weekend.
Hoi Schildje, Ja, het wachte duurt zeker lang. Nu hebben we van matcare testen besteld die extra gevoelig zijn. Deze kunnen positief testen vanaf 6 dagen voor de NOD. Ik denk dat ik met zo'n test zaterdag alvast een testje waag. Mijn hoofd en mijn lijf houden me ook heel erg voor de gek. Soms heb ik echt het gevoel dat ik zwanger ben. Ik kan niet uitleggen waarom, het voelt gewoon zo. Andere momenten denk ik weer dat het niet zo is. (zou wel TE mooi om waar te zijn zijn, zwanger in ronde 1) nog eventjes en dan weten we het
Nou meisjes, Gister heb ik een helderrode bloeding gehad, maar had ook wel verwacht ongesteld te worden! Ben natuurlijk pas sinds vrijdag gestopt met de pil. Maar vandaag is het weer een beetje bruin en niet meer zo helder als gister...snap er echt ff niks meer van. Of ik gister nou mijn 1e menstruatiedag heb gehad of niet...! Dan kan namelijk mijn 1e ronde beginnen!
@ brendagill nou, dat had ik gisteren ook. Mijn ongi is pas 9 mrt. Gisteravond even wezen plassen en toen zat er helderrood+bruinig slijm op wc papier en vanochtend was het heel licht bruin. Ik snap er nou echt helemaal niks van. Borsten blijven pijnlijk Bij de andere meiden nog veranderingen......
Ja en ik moet 10 maart ongi worden...ik snap er ook helemaal niks van! Straks maar weer is ff kijken...ik heb ook pijnlijke borsten en last van mijn onderrug!
@ Brenda en Sandy, Toch wel raar. Als het het begin van je ongi zou zijn dan zou het toch ook wel doorzetten... Hier weinig veranderingen. Misselijkheid is iets minder geworden. Ik heb wel sinds gistermiddag erg veel last van winderigheid (sorry...) Herkent iemand dit? verder vandaag nog even een rustig dagje in bed, en morgen weer aan het werk (hoop ik)
Ja idd meestal zet de ongi wel door...nou ja we zullen het wel weer zien! @sillybilly vervelend die misselijkheid en winderigheid is natuurlijk ook heel irritant! Beterschap nog ff!
Stom he dat het lichaam zulke spelletjes met je kan spelen grrrrrr. Ik zit maar water te drinken om maar steeds naar de wc te kunnen om te kijken. Zit nl op mn werk. Ben net geweest en er zat helemaal niks op het papiertje strange..... Winderigheid... nee, geen last van wel van borrelende darmen en begin nu een beetje buikpijn te krijgen zal wel met ongi te maken hebben. Heb al voorgenomen dat t deze ronde mislukt is.
Hahah ik zit ook op mijn werk! ben nog niet naar de wc geweest! Ga straks wel ff, maar ik hoop wel dat mijn ongi doorzet! Maar zal wel heb zo last van mijn onderrug...wist vannacht weer niet hoe ik moest liggen. Slaap ook slecht, vroeg wakker, verveledn! Hoeveelste ronde is het voor jou Sandy?
@ brendagill Hoe komen we onze werktijd door...hihihi. Dit is voor mij mn 2e ronde. Is nog pril maar aangezien ik al 3 jaar geen pil meer slik dacht ik dat het al bij de 1e ronde wel raak zou zijn maar niet dus. Ik heb niet echt last van mn onderrug, alleen van mn (.)(.)
@ Sandy JA daar heb ik ook last van Maar dat heb ik altijd iedere maand :S! Ja dat snap ik dat je dacht dat het in de 1e ronde ook wel raak zou zijn! Maar ja misschien de 2e ronde, ik hoop het voor je! Mijn moeder was van mij en mijn zusje allebei in 1 keer zwanger, ik hoop dat ik dat geluk ook heb
Sandy, Nou ben net naar de wc geweest en ff gecheckt en het is weer helderrood! Dus ben ongesteld en kan dus vanaf het weekend gaan klussen voor ronde 1 hhaha! Om de 2 dgn ff klussen ofzo!
@ Brendagill Dus je bent ongesteld, maar moest jij het niet de 10e worden. Aan de ene kant wel balen dan maar aan de andere kant weer lekker klussen voor een nieuwe kans. Ik ben net ook even naar de wc geweest en weer lichte slijm met bruin er door heen. Als ik ongi moet worden laat het dan nu ook maar komen dan kan ik van het weekend ook weer gaan beginnen. Wij doen het ook zo ongeveer om de 2 dagen zo hou je het ook nog een beetje uit hihihihi
Ja moest de 10e worden, maar dan volgens pil cyclus en ik ben natuurlijk vrijdag met de pil gestopt, dus klopt wel ongeveer dat ik nu ongi ben! hoop dat hert voor jou ook doorzet! Ja idd om de 2 dgn anders zit ik slapend op mijn werk!