Zijn er ook ovulatietesten die werken met ochtendurine? Ik wil eens kijken of mijn waarneming van mijn baarmoederslijm klopt met mijn eisprong. Nu lukt het me niet om de ovulatietesten overdag/'s avonds te doen omdat ik dan of te veel gedronken heb en overdag veel naar de wc ga. Hopelijk bestaan deze testen... Pim
Je kan de staafjes van Persona gebruiken! Die moet je eigenlijk gebruiken in combinatie met hun computer, maar je kunt ze ook zonder aflezen! Deze gebruik je met ochtendurine! Mocht je meer info willen, kijk dan even in het topic van Persona! Veel succes!
yep zou ik ook wel willen weten... test altijd met ochtendurine.... gebruik de digitale staafjes van Clear blue. Staat in de bijsluiter dat ik gewoon op ieder moment van de dag kan testen, mits ik niet teveel heb gedronken en niet korter dan 4 uur geleden naar het toilet ben geweest.
Volgens mij omdat het hormoon wat hij meet vooral overdag aangemaakt wordt...als ik het fout heb vebeter me dan. Maar de persona kan iig met ochtendurine. Ik heb em net gekocht en ga volgende maand beginnen om hem te gebruiken.
Lh synthetiseert 's nachts dus zit 's ochtends niet (of te weinig) in je urine. maar sommige ovulatietesten werken volgens mij met net een ander hormoon (estrogeen ofzo?) dat wel in je ochtendurine gemeten kan worden.
LH hormoon maak je idd pas goed aan als je wakker bent..dus je kan ook zo zijn dat je s'morgens je piek heb maar de lh hormoon nog door je lijf moet naar je urine..duurt eventjes. De ovu testen van Clear Blue kunnen smorgens..die zijn volgens mij ook behoorlijk gevoelig. (en veel duurder dan via internet) suc6
Fijn, dan koop ik die van Claerblue. Ik wil gewoon een keer checken of mijn waarneming van mijn baarmoederslijm klopt met mijn ei. Als dat zo is stop ik er weer mee. Dus een keertje dure testen van Clearblue vind ik niet erg. Pim
Hallo meiden! Ik test met sensitest / matcare ook gewoon met ochtend urine hoor en had vanochtend een dikke vette 2e streep dus vanavond hard aan de klus hihi! Jullie ook veel succes met de zoektocht naar een eitje! Dag