Zijn er ook ovulatietesten die werken met ochtendurine

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pim, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Zijn er ook ovulatietesten die werken met ochtendurine?
    Ik wil eens kijken of mijn waarneming van mijn baarmoederslijm klopt met mijn eisprong.

Nu lukt het me niet om de ovulatietesten overdag/'s avonds te doen omdat ik dan of te veel gedronken heb en overdag veel naar de wc ga.

Hopelijk bestaan deze testen...

Pim

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Je kan de staafjes van Persona gebruiken! Die moet je eigenlijk gebruiken in combinatie met hun computer, maar je kunt ze ook zonder aflezen! Deze gebruik je met ochtendurine!

Mocht je meer info willen, kijk dan even in het topic van Persona!

Veel succes!

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    mischien een domme vraag,maar waarom kan je niet met ochtendurine testen?

4. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    yep zou ik ook wel willen weten... test altijd met ochtendurine.... gebruik de digitale staafjes van Clear blue. Staat in de bijsluiter dat ik gewoon op ieder moment van de dag kan testen, mits ik niet teveel heb gedronken en niet korter dan 4 uur geleden naar het toilet ben geweest.

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Volgens mij omdat het hormoon wat hij meet vooral overdag aangemaakt wordt...als ik het fout heb vebeter me dan.

Maar de persona kan iig met ochtendurine. Ik heb em net gekocht en ga volgende maand beginnen om hem te gebruiken.

6. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Lh synthetiseert 's nachts dus zit 's ochtends niet (of te weinig) in je urine. maar sommige ovulatietesten werken volgens mij met net een ander hormoon (estrogeen ofzo?) dat wel in je ochtendurine gemeten kan worden.

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    LH hormoon maak je idd pas goed aan als je wakker bent..dus je kan ook zo zijn dat je s'morgens je piek heb maar de lh hormoon nog door je lijf moet naar je urine..duurt eventjes.

De ovu testen van Clear Blue kunnen smorgens..die zijn volgens mij ook behoorlijk gevoelig. (en veel duurder dan via internet) ;) suc6

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn, dan koop ik die van Claerblue. Ik wil gewoon een keer checken of mijn waarneming van mijn baarmoederslijm klopt met mijn ei. Als dat zo is stop ik er weer mee. Dus een keertje dure testen van Clearblue vind ik niet erg.

Pim

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hallo meiden!

Ik test met sensitest / matcare ook gewoon met ochtend urine hoor en had vanochtend een dikke vette 2e streep dus vanavond hard aan de klus hihi!
    Jullie ook veel succes met de zoektocht naar een eitje!

Dag

10. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Ik gebruik de digitale van clear blue wel duur maar super duidelijk en fijn.

Deel Deze Pagina