hoi meiden, Ik heb pco en normaal nooit geen cyclus (nog nooit gehad ook) kylian is met behulp van de gyn gekomen. eerst clomid, toen een operatie, toen spuiten en daarna IUI. maar tussen 2 IUI's in toch nog zelf zwanger geworden . Dus met recht ons wondertje . Na de bevalling een operatie gehad ivm verkeerde cellen op mijn baarmoedermond. En na die operatie ben ik in maart/april van dit jaar 2 keer ongesteld geweest (in 4weken 2 keer). 2 april was de laatste keer, daarna nog heeeel licht bloedverlies 1 keer gehad en omdat ik vage klachten had en heb 4testen gedaan maar helaas allemaal negatief. Maar ook nog steeds niet ongi. Nou is dat bij mij normaal dus, maar stiekum ga je toch weer zitten dromen en fantaseren en sindsdien wil ik dus graag een tweede kindje en dus willen we er weer voor gaan. Nu hebben we sinds de geboorte van kylian niks gebruikt om het tegen te houden, dus eigenlijk kan het zomaar ineens als de wonderen de wereld nog niet uitzijn, en naar mijn kleine man kijkend zijn ze dat niet . maar toch heb ik het vermoeden dat het zonder hulp weer niet gata lukken. dus mijn vraag; als je met het eerste kindje er 3 jaar over gedaan hebt om zwanger te raken. en je wilt een tweede kindje, ga je dan automatisch weer naar de gyn. of zeggen ze dan van; probeer het eerst maar langer??? maar dat zie ik niet zo zitten, zeker niet omdat ik met die vage klachten weer blijf zitten en je je zelf weer gek aan het maken bent. ben nog steeds niet ongi en verwacht dat ook niet te worden, dus dan heb je ook geen eisprong, dus lukt het zo toch niet of denken ze in het zh daar anders over??? poehee een heel verhaal, hoop dat jullie het een beetje snappen, want wil nu toch wel weer erg graag zwanger raken, misschien snel. maar wil zooo graag. hoop dat jullie kunnen helpen. alvast thanxxx
als ik jou was ging ik idd. weer naar de gyn. die zal je met jou geschiedenis echt niet wegsturen hoor ...heel veel suc6 meid ...
bij jou is pco al vastgesteld dus alleen op basis daarvan al kun je je gewoon weer wenden tot je gyn en met hem overleggen hoe en wat dat je toevallig wel zelf zwanger bent geworden is alleen maar mooi meegenomen ... zo zie je maar weer dat het toch wel kan, ik zou gewoon contact opnemen met je gyn en met hem alles bespreken... veel succes meid
Als je al eerder een indicatie voor IUI hebt gehad, ga ik ervan uit dat de huisarts je zo weer doorverwijst naar de gyn voor sowieso Clomid. Je dossier zullen ze ook vast nog hebben, dus. Dat er een wonder is gebeurd, dat blijft idd een wonder. Ik zou naar de HA gaan, je verhaal voorleggen en om een verwijzing naar gyn vragen. Veel suc6 meid. Hoop dat het snel raak is. Misschien nog een wonder?....dat zou nog mooier zijn!
aangezien het nog maar kort geleden is dat ze voor het laatst bij de gyn is geweest heeft ze geen verwijsbrief van je ha nodig deze is nog geldig, dus ze kan zonder problemen een afspraak bij de gyn maken en met hem / haar alles verder bespreken... succes
Ok; wist niet hoe lang zo'n verwijsbrief geldig is... Maar dat ze weer in behandeling wordt genomen lijkt mij ook duidelijk.
ok meiden, thanxxx, dus ik kan zo bellen en weer terug naar de gyn. dat zou een hoop schelen al zeg. was effe weer bang dat we eerst weer zo lang moesten wachten. ga morgen gelijk bellen dan. en idd, nog zo'n wonder zou fantastisch zijn