Lieve meiden, Ik ben er eentje die ervan houdt om wild te leven. In alle facetten en ik hoop dat ik dit gewoon zo mag zeggen als het is en ik niemand hier afschrik (ben een heel net meisje hoor ). Het gaat om het volgende; terwijl ik net een dag of drie zwanger bleek te zijn, heb ik op een stapavond voor het eerst en laatst een harddrug uitgeprobeerd. Uiteraard wist ik toen nog niet dat ik net zwanger was en wat een timing had ik daar weer mee. Achteraf gezien het domste dat je kunt doen, verantwoordelijkheidsgevoel ver te zoeken en ik schaam mij hier ook zeker voor. Ook kan het soms goed vonken in bed, mijn man en ik hebben een paar weken geleden 'een behoorlijk heftige sexsessie' gehad en ik vraag mij af tot hoeverre de foetus beschermd in mijn baarmoeder zit. Ik heb geen behoefte aan een tik op mijn vingers en boze mailtjes, wel aan uitleg wat de consequenties van mijn wilde leven kunnen zijn. Liefs Marjolein
Ho marjolein, Wij zijn hier niet om je op je vingers te tikken, dat heb je zelf al gedaan. Geef bij je verloskundige aan dat je harddrugs hebt gebruikt het was nog erg vroeg in de zwangerschap maar het kan een reden zijn om het kindje met 20 weken goed te screenen met een echo. Gemeenschap hebben in de zwangerschap kan helemaal geen kwaad, je kindje zit heel goed verpakt en zorgt goed voor zichzelf. Geefeliciteerd met je zwangerschap!Imke