Hoi dames.. Ik heb sinds 2 dagen echt een pijnlijke opgezette buik.. dat me buik opgezet is heb ik al wat langer maar niet dat het pijnlijk is. Ook de onderkant van me buik doet zo'n zeer.. lijkt wel of ik me blaas voel wat zeer doet.. Maar verder geen pijn met plassen. Als ik in de auto zit en over hobbels rijd doet het ook zeer echt een vreemd gevoel wat ik eigenlijk niet echt kan beschrijven. Misschien meer dames hier last van? Heb hier van me vorige 2 zwangerschappen geen last van gehad dus dit is nieuw voor mij
Ik zou voor de zekerheid je urine even laten checken bij de huisarts! Ik heb net een blaasontsteking (inclusief AB) achter de rug omdat ik ook zo een vreemd gevoel had in mijn onderbuik, pijn, naar gevoel, vooral met hobbels in de auto inderdaad. Niet vaker plassen, geen pijn bij het plassen. Toch blaasontsteking! Tijdens de zwangerschap zijn de verschijnselen heel anders met een blaasontsteking. T zekere voor t onzekere nemen hoor, een verwaarloosde blaasontsteking is nog veel vervelender!! Sterkte
Ja dan toch misschien wel he? Toevallig dat jij het ook heb gehad. Maar wat is ab? Heb vanochtend urine gebracht naar de huisarts, vanmiddag uitslag. Dan zal het waarschijnlijk wel blaasontsteking zijn... Zo niet dan is dat iig uitgesloten.
Goed dat je het toch even hebt weggebracht voor de zekerheid! Inderdaad wat je zegt, is dit het niet dan kun je dat iig afvinken.. AB = antibiotica Ik dacht toen ook dat het echt geen blaasontsteking kon zijn omdat ik niet de typische verschijnselen had. Toch wel
Het is geen blaasontsteking. Baal ik wel van eigenlijk want dan zou ik weten waar die pijn vandaan komt..
Ik snap dat je baalt! Je kunt dit nu afstrepen, maar je bent natuurlijk ook niks wijzer geworden. Kunnen ook je darmen zijn die opzij worden geduwd door de groei van je baarmoeder.. Kijk t nog eventjes aan en anders gewoon de huisarts of verloskundige bellen hoor!
Vervelend zeg Ik heb er ook last van. Ik denk de combi van darmen en een groeiende baarmoeder. Hoop dat het gauw over is
Hier een soort zelfde pijn. Hoop maar gewoon dat het bij het verschuiven van de darmen hoort enzo. Maakte me er ook al zorgen om
Ben blij dat meer mensen hier last van hebben. Vond t al zo vreemd.. Maar t zal er dan toch gewoon bij horen.. fijn hoor
Zijn waarschijnlijk je darmen! Ik krijg er last van als ik naar het toilet moet, en dat gaat niet van harte (obstipatie). Vandaag flink naar toilet geweest (sorry!) En geen buikpijn! Het straalt bij mij dan ook uit naar de zij en schouderbladen.. heel apart, maar komt bij mij echt door de darmen