Flinke buik voor 20 wk / 1e kindje??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Rozanna, Dec 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rozanna

Rozanna Bekend lid

Jul 25, 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik krijg geregeld te horen dat ik al een flinke buik heb voor 20 wk zwangerschap van 1e kindje. Ik moet erbij zeggen dat ik aan het begin van mijn zwangerschap ong. 10 kg ben afgevallen door overgeven/moeilijk kunnen eten. Doe het nog steeds erg rustig aan, omdat ik nog steeds niet fit ben, en veel eten doe ik ook nog niet.
    Weeg nu ong. 60 kg. bij 1.67 lengte.

Wat vinden jullie?

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Zo! Ik vind dat je idd een flinke buik hebt... Ik ben nu bijna 32 weken en zwanger van de tweede en heb nog niet zo'n buik als jou... Maargoed, ieder lijf reageert anders op de zwangerschap, maar ka ln me de reacties uit je omgeving wel voorstellen... Het is wel alleen je buik dus zou me er niet zoveel van aantrekken haha... Bij mijn eerste zwangerschap werd bij mij alles dikker :p, nu alleen mijn buik haha.

3. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Je hebt een ontzettend mooie buik!
    Trots op zijn en van genieten! :)

4. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

Aug 24, 2013
    760
    0
    0
    Volen smij had ik ook zoiets rond 20 weken.. Niks mis mee lijkt me ;) En ik hoorde steeds de ene zeggen dat ik een flinke buik had en de ander zei weer dat ik een bescheiden buikje had. Ben nu 37 weken dus nu ontplof ik gewoon bijna :p

5. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Ik vind dat je een mooie buik hebt, idd wel groot voor 20 weken. Ik ben pas de laatste weken flink zwanger. Lekker van genieten, het betekent echt niet dat je een mega buik krijgt, iedereen groeit anders..

6. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Hele mooie buik, wat ben je mooi zwanger. Wel wat groot inderdaad, denk dat mijn buik nu zelfs nog iets kleiner is.
    Maar geniet van je buik! Voor je het weet is ie weer weg :)

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    mooie buik hoor en idd groot maar hoeft niks te zijn hoor somigge vrouwen hebben nou eenmaal het voordeel dat het snel zichtbaar is en als het te groot zou zijn zou de verloskundige ook wel kijken of je kindje niet te groot is wat kan wijzen op zwangerschapssuiker maar zou voor nu geen zorgen maken genieten de eerste helft zit er al op en de 2e helft v/d zwangerschap gaat heel snel voorbij

8. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Prachtig!!!

9. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

Sep 30, 2012
    559
    101
    43
    Mooie buik hoor! Ik had ook zoiets bij 20 weken...

10. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Mooi buik!

Volgens mij was het bij mij bij de eerste iets kleiner, maar bij de tweede zwangerschap groter.

Wat maakt het uit.... lekker genieten van je buik!

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Moooooiii!! Ikvind m wel meevallen maar dat komt vast omdat de mijne mega is hahaha

12. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

Feb 4, 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Heel mooi!
    Wat andere ervan denken dikke schijt aan :D

Ik krijg altijd van me schoonzus te horen dat ik een grote buik heb voor een 1e
    Terwijl de rest allemaal vinden dat ik een bescheiden buik heb
    Ach geniet er lekker van en pronken met die toeter :D

13. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Volgens mij lijkt je buik vooral groot omdat je verder gewoon heel slank bent. Jouw gewicht had ik voor de zwangerschap dus daar kan ik alleen maar jaloers op zijn... Iedereen is anders en iedere zwangerschap is anders. Zolang je vk zich geen zorgen maakt hoef jij dat ook niet te doen.

14. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

Apr 24, 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het geen enorme buik hoor, gewoon mooi en duidelijk zwanger

15. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Bij mij was de buik bij beide zw.schappen minder duidelijk op die termijn (had bij deze zw.schap wel al snel een beginnend buikje maar niet snel gegroeid daarna), maar ik woog aan het begin van de zw.schap ook al meer dan jij, dat speelt denk ik ook mee. Als je van jezelf al mager bent of een normaal gewicht hebt, dan is een extra kg. op je buik al sneller zichtbaar.
    Laat de mensen maar praten, zolang je vk/gyn/... tevreden is, niks aan de hand.

16. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

Jul 9, 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    hij is zeker groter dan de mijne! dat ga ik niet redden voor a.s. vrijdag ;)

17. Rozanna

Rozanna Bekend lid

Jul 25, 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Thanks meiden, voor jullie reacties (en complimenten ;)). Komende woensdag zie ik de VK weer voor de 20wk echo, dan zal ik haar mening 'ns vragen!!

18. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Ik heb er nog geen verstand van, maar ik vind je buik echt práchtig! :)

Liefs,

19. Koali

Koali Fanatiek lid

Oct 1, 2012
    1,845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind dat je een prachtige buik hebt! En of hij nou groot of klein is, dat werkt bij iedereen anders. Ik zou er als ik jou was poepie-trots op zijn! :D

20. Lizz83

Lizz83 Actief lid

Jul 29, 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik hoor! En is ook alleen je buik, verder prachig slank. Bij mij variëren de reacties ook van 'nog niets te zien' tot 'zo hé, je groeit nu wel heel hard'. Trek me er maar niets van aan haha.

Share This Page