Mijn vraag zoals je ziet: hoe vaak eten jullie een patatje per week nu je zwanger bent? Ben benieuwd want ik ben er nogal verslaafd aan de laatste weken Zou dit heel erg veel kwaad kunnen? gr
Als je zorg dat je wel je gezonde voeding binnen krijg,mag je op zijn tijd best een patatje Is ook zo lekker he haha
nou ik eet nu ik zwanger ben zeker 2x in de week friet en soms als tussendoortje de mac (ja dat noem ik geen avond eten want na 30 min heb je weer honger haha) ik zorg wel dat ik die dagen extra fruit eet en de dag erop extra groentje bij de aardappels. ja zo komt het allemaal toch nog goed ben nu echt verslaafd aan friet met slasaus erover jamie.
Ik ben ook echte en snoepkont hoor. Op vrijdag eten wij altijd patat en soms ook nog wel eens tijdens het shoppen op zaterdag (1keer per maand ofzo). Deed ik altijd al en nu nog. Op de andere dagen gezonde groente eten dan is er volgend mijn niets aan de hand.
Ik heb wel veel meer honger de laatste week, maar ik houd me in. Ik probeer niet meer te eten dan anders, en als ik honger krijg buiten de maaltijden probeer ik fruit te nemen. Friet of mac eet ik bij uitzondering. Tijdens je zwangerschap hoef je toch niet meer te eten dan normaal, alleen zorgen dat je gezond eet? Ik ben bang om te veel aan te komen tijdens mn zwangerschap. Ik heb anorexia gehad, ben daar ook voor opgenomen geweest, dus ik waak er goed voor dat ik goed eet, ben daar echt heel erg mee bezig. Ik zal goed eten voor mn baby en zo nodig hulp vragen.
minimaal 1x (uit de oven zelf gebakken zeg maar) echter 2x per week wil dan ook wel voorkomen , maar dan in de varian aardappel partjes uit de oven...
Op de momenten dat ik niet beroerd ben heb ik het meest zin in vette hap. Patat, mac, gebakken visje, chips, mmmmm Ik probeer het zo min mogelijk te nemen maar ik eet verder wel veel groente en fruit dus ik vind dat ik best wat vaker een lekkere vette hap mag
hier nog zo'n patat-freak! ik vraag me ook weleens af of het niet erg is... ik eet sowieso wel m'n groenten enzo, maar zeker ook veel te vaak patat...ik kan het niet weerstaan... was voordat ik zwanger was al een patat-freak alleen hield ik me toen in, nu dus niet @tweeling, zullen we ff een patatje halen?
ik eet maximaal 1 keer per week slecht, dus patat of een andere vette hap. Deed ik daarvoor ook altijd al. Ik geloof niet dat vaker gezond is.
@emma85: heb er vanavond een op @ebby: geen idee of je mayo mag..heb ik namelijk wel altijd gedaan dus hoop niet dat het erg is Groetjes
Ik denk eigelijk dat het wel mag, ik heb nergens gelezen dat het niet mag. Maar ik hier ben erg mee bezig ,vandaar.
Alleen als jij in de keuken verse mayo hebt staan maken, maar dan is je friet wel koud hoor En ik stel het eten van friet zo vaak mogelijk uit tot in de drang naar een lekker frietje niet meer kan weerstaan, anders stond ik iedere dag aan het loket van de mac donalds.
@tweeling. vanavond alweer op. tjonge jonge ga je schamen haha nee hoor....ik heb gister toen ik ging winkelen nog een patatje gehaald dus ik zeg niks. het is maar goed dat de Mac niet zo heel dichtbij zit, dat scheelt een hoop. heb net maar braaf m'n fruitsalade op die ik gister gemaakt heb. goed he! (emma geeft zichzelf een schouderklopje) valt me wel op dat er best veel zwangere dames trek in vette dingen hebben. ik geloof dat de augurken een beetje uit zijn he?
Uhhh, ik at eigelijk wel 3x in de week een patatje. En ook big mac's. Ik was er wel zo verslaafd aan. Enige nadeel, ik heb er al 4 kilo af en ik moet nog 3.
bij mijn eerste zwangerschap moest en zou ik iedere dag een patatje speciaal en frikandel speciaal hebben, dat was toen mijn zwangerschapstrek werd ook echt chagrijnig als ik eens een dag oversloeg ik ben toen gewoon het gemiddelde tijdens een zwangerschap aangekomen ong 12 kilo en met me zoontje ondertussen 6 jaar was en is niks aan de hand