Vanmorgen ontdek ik bij mijn dochter van 3 een pijnlijke beweegbare bult in haar hals. Onder der kaak zeg maar. Je ziet het van de buitenkant dat het een beetje dikker is maar verder zie je niks. Hij is groter als een knikker en kan hem bewegen. Vanmiddag naar de huisarts maar god wat zit ik in de zenuwen zeg. Iemand hier ervaring mee?
ik denk idd een klier hoor...mijn dochter had ze eens achter in de nek....schrok ook heel erg want wist niet eens dat het kon.
Lijkt op een lymfeklierontsteking. Heb ik ook gehad als kind. Heb daar nu blijvende knikkertjes in mijn nek van over gehouden. Als ik ziek wordt zetten ze weer op en kun je ze heen en weer bewegen. Succes bij de dokter.
Ze is nu met papa naar de vervangende arts. Het zal wel niets ergs zijn maar toch wil ik zekerheid. Ben niet zo een dokter renner maar nu toch wel.
Hij denkt een geirriteerd klier. De rest van de plekken waar ze zitten zin uit voorzorg ook nagekeken en zat niks. Over 4 weken moet het weg zijn anders weer terug naar eigen arts.
ik heb zo bult onder me kin zitten na een tijdje trek het weg en het blijk een soort vetbultje onderhuids te zijn bij mij maar of het bij je kindje ook zo is weet ik niet maar het heeft wel hetzelfde wat ik ook heb....
Het zit inderdaad onder haar kin richting hals. Je ziet dat die kant ook wat dikker is. Volgens de arts is het onschuldig en komt het door een virus. Nu is ze een avond flink verkouden geweest en tranende en geirriteerde ogen. Arm meisje heeft er wel last van als je eraan komt. Hoop dat het snel weg is, hou er niet zo van.
Ze is er verder niet ziek van en gewoon net zo vrolijk als anders. En het vervelende is dat je er steeds op let.
Ja je gaat uit van het ergste. Je weet dat dat het niet zal zijn, maar toch. Zit ne pas weer lekker als die rot bult weg is.
Hier had ze dus die bulten achter in de nek...jeetje ik dacht wat is dat!!!!!!!! Als het om me kids gaat ben ik al mijn nuchterheid verloren altijd!
Achterkant hadden ze hier ook allebei maar die heb ik zelf ook dus daar schrok ik niet zo van. Deze bult is zo groot als een kleine bonk. Heb het idee dat samenhangt met hooikoorts. Hier heeft ze soms een beetje last van.
De arts zei gisteren dat hij het dan ook had gezien hoorde ik net van mijn man, maar je weet het nooit natuurlijk. Gelukkig iemand gesproken die een dochter heeft die hetzelfde had. Niet leuk, maar was met iets langere tijd weer weg.