pijnlijke bult tussen vagina en anus

Discussie in 'De lounge' gestart door Nachtzon, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Hey meiden,
    ik zit met een genant probleem... ik heb een bult aan de rechterkant tussen vagina en anus en weet dus niet wat het is... het is pijnlijk en zo groot als een ei... Als ik mijn vinger in mijn vagina steek voel ik hem aan de binnenkant, ook aan de buitenkant is het duidelijk voelbaar. Het is pijnlijk, als ik loop, maar ook als ik zit... voelt als een dikke blauwe plek. Als ik druk op mijn bekkenbodem uitoefen is het nog duidelijker voelbaar... Iemand een idee wat het kan zijn? Zou ik naar de arts gaan? *schaam*

2. danip

danip Niet meer actief

Niet schamen, gewoon gaan! Echt! Een gynaecoloog is heel wat gewend hoor, je bent niet de eerste die daar zo bij ligt met een bult. En het klinkt niet echt fijn, dus niet twijfelen maar gaan!

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Scheer je daar? ( als ik goed snap dat het aan de buitenkant zit). Dan kan het een ingegroeid haartje zijn. Heb het ook wel eens gehoord van een vriendin, bij haar was een vochtkliertje verstopt en ontstoken. Ik zou morgen even langsgaan als het kan!

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja scheren, maar niet echt kaal, dus gewoon trimmen... er is nergens iets roods te zien, dat is het vreemde :/ ik ga morgen iig eens naar de gynaecoloog bellen... ben wel bang dat het evtl iets heel ergs zou kunnen zijn :(

5. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou eens bellen, een arts kijkt hier echt niet van op, hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

6. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Het klinkt als iets wat ik een paar jaar geleden heb gehad. Een verstopt slijmbuisje (ofzoiets.. dat waar het vocht uit komt om je vagina glad te maken:)). Ik kreeg een giga kiester en die moest operatief verwijderd worden. Ook iets te lang mee doorgelopen vanwege schaamte maar ik kon op een bepaald moment niet meer zitten zoveel pijn deed het :( Gelukkig kon ik binnen een week terrecht om het te laten verwijderen.
    Gewoon gaan hoor, want als het hetzelfde is als ik had wordt het alleen maar groter.

7. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    #7 sneeuwpop, 30 sep 2012
    Laatst bewerkt: 30 sep 2012
    mssch de bartholinklier???
    zoniet dan goed vet houden dan springt het mssch open.

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dit dacht ik dus ook,heb ik zelf ook eens gehad (auw auw) maar dat was echt onstoken en gevuld met pus ieuw!

Morgen gelijk huisarts bellen,je hoeft je echt niet te schamen!

9. thisisus

thisisus Lid

16 jun 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk je klier die ontstoken is. Ga snel want te lang wachten gaat je alleen maar meer kosten. (Niet kunnen zitten. Veel pijn) dus even de ha bellen
    Meestal word je meteen door gestuurd Nasr de gynaecoloog.

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    misschien is het ook wel een liesbreuk...even mee heen gaan hoor!

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Maar een ontstoken klier wordt toch niet zo groot als een ei?

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nee dat dacht ik ook al.

Misschien een groot abces? Of idd een liesbreuk.
    Veel succes ermee, wel zo snel mogelijk naar de HA iig!

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Idd een abces mischien maar dat denk ik ook weer niet want mn zus heeft dat wel eens gehad en die huilde echt van de pijn. En dat was dan nog best een kleintje. Ze kon niet lopen zitten helemaal niks

14. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meid daar blijf je toch niet mee doorlopen? ene HA heeft echt wel ergere dingen gezien, echt! Ik heb zelf in het ZH gewerkt en heb zulke dingen vaker gehoord, en heb bijv. ook weleens een baarmoederverzakking gezien....dat is best heftig moet ik zeggen, maar zo klinkt het niet, er komt niets uit je vagina drukken toch?

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Een ontstoken klier kan wel degelijk zo groot als een ei worden hoor..

Ik heb er 1 in mn lies gehad die is gaan inkapselen en ik durfde ook niet naar de huisarts...
    Ook te lang mee doorgelopen en toen hebben ze er een klein sneetje in gemaakt en was het over :D

16. thisisus

thisisus Lid

16 jun 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kunnen ze helaas wel. Nog groter zelfs....

17. MingMing

MingMing Actief lid

25 aug 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even naar de ha gaan, sterkte ermee!

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ik zou toch maar je huisarts bellen! Niet schamen, artsen zien genoeg. Hopelijk ben je er snel vanaf! Sterkte.

19. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Serrieus als ik arts zou zijn zou dit de uitdagingen zijn. Zou me er niet zo voor schamen ik denk dat je een arts de dag van zijn leven geeft als hij weer eens iets anders dan anders heeft.

Maar goed dat ben ik en hou wel van een beetje uitdaging. Dus ... gaaannnn

20. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sorry maar voor de mensen die roepen dat t misschien wel eens een liesbreuk zou kunnen zijn; hebben jullie enig idee wat een liebreuk überhaupt is of?

TS klinkt idd als een ontsteking, van een haarzakje of een klier. Gewoon mee heengaan. Succes!

Deel Deze Pagina