Hoi allemaal, ik heb 2,5 week geleden een miskraam gehad die 'goed' verlopen is (kwam vanzelf op gang, bloeden is na een paar dagen netjes gestopt etc), en nu heb ik sinds een paar dagen echt last van mijn onderbuik, hetzelfde gevoel als ik bij een eisprong heb: rechtsonderin kleine steekjes die doorstralen naar m'n lies en m'n bovenbeen. Normaal gesproken voel ik m'n eisprong soms een klein beetje maar dit is echt véél meer. Herkennen jullie dit? en is het wel 'normaal' dat ik 2 weken na m'n miskraam alweer een eisprong zou hebben?
Herkenbaar! Ik had 3 weken na m'n curettage m'n eisprong en voelde het voor het eerst in m'n leen echt duidelijk. 2 weken na miskraam eisprong hebben mag las ik op internet. Na een curettage wordt je gemiddeld binnen 4-8 weken ongesteld dus dan zou je de ovulatie na 2-6 weken verwachten. Kan me voorstellen dat als het lichaam alles zelf eruit stoot dat je cyclus dan nog sneller opgepakt kan worden. Sterkte!
Hier het tegenovergestelde. Na de ma/mk in dec voel ik juist mijn eiersprong niet meer. Ik heb het laatst aan de gyno gevraagd en zei vertelde dat het zo kan zijn dat je eierstok e.d. Net op een andere plek is gaan liggen en dus je gevoeligheid kan veranderderen. Klonk logisch Wees blij dat je hem voelt