2 weken overtijd en niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sarmar, Mar 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sarmar

Sarmar Lid

Jan 13, 2009
    54
    0
    0
    hey meiden.. ik ben zo verdrietig en weet niet wat er met mijn lichaam aan de hand is.. ik ben inmiddels 2 weken verder na mijn langste cyclus (zie onderschrift) dus nu al op dag 52.. en 3 testen negatief ik weet niet wat er aan de hand is.. heb ik misschien een cyclus overgeslagen.. ik wil gewoon ongesteld worden en niet in deze onzekerheid zitten.. zou iemand mij een beetje moed willen geven?

groetjes

2. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    heb je de dokter al gebeld dan?
    misschien dat die je kan helpen? vaak als je na 2,5 week overtijd bent van je langste cyclus gaan hun je testen op eventuele zwangerschap. want het kan zijn dat die testen het niet oppakken.

3. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Dat lijkt me echt vervelend zeg. Dan zit je maar te wachten en te wachten... Heb het zelf nooit meegemaakt, maar mijn zusje wel. Zij kan na 21 dagen al ongi worden en de andere keer pas na 45 dagen (of nog langer zelfs, ik weet het niet precies). Ze is onderzocht en alles ziet er gewoon goed uit. Misschien is dat al een beetje een geruststelling voor je...
    Als je je zorgen maakt, ga dan naar de huisarts.
    Sterkte!

4. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hoi Sarmar,

Ik weet hoe jij je voelt, tis verschrikkelijk! Wachten..wachten...en wachten!
    Testen..Testen...en testen...steeds negatief! Wat is er toch?
    Je kan naar de huisarts gaan, maar toen ik dat deed, werd er tegen mij gezegt kom maar terug als je een half jaar lang niet ongesteld bent geweest.

Dat heb ik dan ook niet volgehouden, vond het na 4 maanden welletjes geweest, en heb aangedrongen om naar een gyn. te gaan, omdat ik wilde weten wat er aan de hand was met mijn lichaam. Natuurlijk ook om de kinderwens, maar dan word je pas onderzocht na 1 jaar bezig te zijn.

Op deze manier heb ik dan voorgang gekregen, en weet ik nu wat ik heb (zie onderschrift)...en konden we meteen in de mmm zonder eerst 1 jaar actief te zijn. Want zonder eisprong..heeft klussen weinig zin!

Verder wat het ook is, vaak is het wel te verhelpen of te "sturen", blijf geloven dat je ooit of het nu snel is of lang duurt, je moeder zult worden! En geniet hoe moeilijk soms, van de tijd dat je nog kinderloos bent...
    Met deze wijze woorden, hou ik mezelf overeind!

Sterkte meis!

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik zou je ha even bellen!
    daar is idd niks aan wachten tot je ongi moet worden en het wil niet komen.
    nou sterkte ermee ik zou gewoon even bellen.

liefs

6. Sarmar

Sarmar Lid

Jan 13, 2009
    54
    0
    0
    hey meiden dankjuliewel voor jullie antwoorden, ik schrik wel even van het verhaal van Marieke11 maar ik hoop dat dat bij mij niet het geval is.. heeft iemand anders dit nog meegemaakt'?

7. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Het kan ook nog door stress worden veroorzaakt, dus weet niet of je daar last van hebt of hebt gehad?

8. Sarmar

Sarmar Lid

Jan 13, 2009
    54
    0
    0
    nee ik heb geen last van stress.. dankjewel

9. ManonMonde

Feb 17, 2009
    57
    0
    0
    Ik denk dat je gewoon nog aan het ontpillen bent, zo aan de cyclus patroon te zien onder aan de blog.
    Ik zat deze maand ook aan de 63 dagen. Gewoon volhouden, de moed niet opgeven. de HA helpt je echt niet verder....Die zeggen afwachten, en komt over paar maanden maar terug als het nog steeds niet zo is.

Ik slikte van Vogel pilletjes de helpen de menstruatie "op gang te helpen" Is helemaal homeopatisch dus kan geen kwaad! en ik denk dat het bij mij geholpen heeft. de vorige maagstonden had ik nergens last van, geen buikpijn (met de pil week ziek:S) en bij me menstr. nu heb ik alle kwaaltjes weer die er zijn. Dus hopelijk begint me cyclus nu een beetje op gang te komen.

Succes meid!

Liefs

10. Sarmar

Sarmar Lid

Jan 13, 2009
    54
    0
    0
    hey ManonMonde, haha dat is onmogelijk ik ben namelijk nooit aan de pil geweest.. ik ben getrouwd in augustus en ik ben het 'maagd tot je huwelijk type' vandaar geen pil geslikt.. we zijn al iets van 6 maanden bezig ik hou het alleen pas sinds 4 maanden bij.. tog bedankt voor je antwoord.. maar wat voor pilletjes zijn dat precies van vogel.?

11. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Je zou ook Etos Zwanger Worden kunnen proberen. Ik heb al heel veel positieve verhalen gelezen van vrouwen die een lange cyclus hadden dat dit hun cyclus had verkort. In Etos Zwanger Worden zit Agnus Cactus en dat zou helpen om een goede cyclus te krijgen. Er zijn zelfs gynaecologen die dit voorschrijven. Ik gebruik het zelf sinds een maand.

12. ManonMonde

Feb 17, 2009
    57
    0
    0
    Hey!

OOh ja sorry, dat kan natuurlijk ook! Maar die pillentjes heten Menstrusasan van A. Vogel. Hoop dat je er wat aan hebt. En foliumzuur slikken doe ik ook! weet niet of dat daar een link voor is, maar sinds ik die slik merk ik wel dat ik meer energie heb.
    Succes...

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey

Ik was 2 jaar terug ook overtijd (43 dagen) en heb toen he huisarts gebeld en moest toen nog 2 weken afwachten (was toen net een week overtijd) en na die 2 weken netjes weer gebeld en toen mocht ik langskomen om te testen...had thuis iedere keer negatief getest!
    Maar uiteindelijk heb ik Provera gekregen van de huisarts om mijn ongie op wekken

Werd toen eindelijk weer ongie na een cyclus van 76 dagen :(

14. ruby82

ruby82 Actief lid

Dec 30, 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    he Sarmar,

Ik weet hoe je je voelt, ben zelf net ongesteld geworden maar heb er ook een stuk of 4 testen tegenaangegegooid in de afgelopen weken. Die onzekerheid is echt killing. Je weet niet OF je overtijd bent of dat het gewoon nog niet zover is........ Wat doe je eraan? Tsja ik wacht nog even af. Ik slik etos zwanger worden en dit helpt bij mij niks voor mijn cyclus. Mischien die pilletjes van vogel proberen? Wat jij?

15. Sarmar

Sarmar Lid

Jan 13, 2009
    54
    0
    0
    Hey meiden hartstikke bedankt ! Ik ben nog steeds niet ongesteld pff snap er niks van ik ga even w8en tot pasen en dan ben ik de huisarts als het er nog steeds niet is, misschien krijg ik dan ook provera.. at ruby82. even kijken wat voor pilletjes dat zijn dan he van vogel..

groetjes

16. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik wacht ook nog steeds :s (tel bij de banner 28 dagen op voor de aangehouden tijd voor de cyclus)

17. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    nou ik zit in het zelfde schuitje, ik zit nu op dag 37, dat is 9 dagen overtijd van mijn korste cyclus, en 3 dagen overtijd van mijn langste cyclus.
    zwangerschapstesten zijn negatief. dus wachten en wachten om gek van te worden. ga vandaag urine inleveren bij HA om te kijken of het concentraat van mijn urine goed is. omdat ik 1,5 week geleden een urine weg infectie heb gehad. als dat allemaal goed is, en ben van het weekend niet ongesteld dan bel ik maandag de HA voor afspraak en ga ik er dinsdag ochtend heen.
    want mijn huisarts vertelde dat ik altijd moest bellen als ik na week niet ongesteld ben, want het schijnt ook niet goed voor je lichaam te zijn. als je dan niet zwanger bent dat wekken ze je menstruatie op. als je langer wacht is niet ernstig hoor! maar ik merk dat ik last krijg zoals opgeblazen gevoel zere rug, en ik wil niks liever dan nu zwanger zijn of nu ongesteld worden.

liefs
    keina

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    hallo dames,

Ook ik kan me hierbij aansluiten. Ik slik gewoon de pil en werd tijdens de stopweek niet ongesteld. Dit is van 20 februari.
    Toen ik 1 week overtijd was naar de huisarts geweest en bloedtest gehad en die was negatief.
    Zelf tig testen gedaan die negatief waren.

Moest vorige week ongesteld worden en ben nog geen 2 dagen ongesteld geweest en het stelde ook niks voor.

Weer naar huisarts geweest en krijg een vaginale echo alleen was er alleen plek op 29 april :-s
    Huisarts maar weer gebeld en die gaat kijken of het eerder kan. Mag zo even bellen om half 2 of er een ander plekje is.

Wordt gewoon zo gek van die onzekerheid. Dit is geen geplande zwangerschap dus verhalen van je wilt gewoon erg graag is niet zo. (Zal er wel blij mee zijn hoor maar zal een grote verrassing zijn!)

Symptomen zijn er ook zoals opgeblazen gevoel, last van de darmen, met vlagen misselijk, veel moe en veel last van hoofdpijn.

Herken zoveel van deze dingen in mn vorige zwangerschap dat ik er gewoon niks van snap...haha zelfs mn man vind me wel errug prikkelbaar de laatste tijd....
    Ondertussen twijfel je zelf nog steeds of je toch misschien wel zwanger bent. GEK WORD JE ER VAN!

Ik hoop voor ons allemaal snel zekerheid!

Share This Page