pijnlijke eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by sandra3030, Feb 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandra3030

Feb 17, 2009
    59
    0
    6
    Hallo,

Volgens mij berekening zou ik vandaag een eisprong moeten hebben, maar 13 en 14 februari had ik al doorzichtig slijm in mijn inlegkruisje. 15 februari voelde ik steekjes links onderin mijn buik, zelfs als ik lachde voelde ik het. Dus ik dacht dat is mijn eisprong. S'avonds geklust. Tegen half 5 werd ik wakker door hevige pijn onderin mijn buik. Vind het een beetje moeilijk uitleggen wat ik voelde. Het leek net als mijn bekken open gingen. Zijn er nog meer mensen die zoiets hebben gehad. Dit heb ik trouwens al 1 keer eerder gehad, maar toen was de pijn niet zo erg als nu. Moest echt mijn bed uit om een asprine te eten.

2. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Hoi Sandra,

Mijn afgelopen eisprong was een hel! Zo erg had ik het nog nooit gehad, dus ik herken het wel. Ik heb zaterdagavond echt 2x moeten janken van de pijn! Maar gelukkig gaat het dan na een paar uur weer over.. En gelukkig springt er wat!

Tipje: volgende maand (als 't nog nodig is;)): een warme kruik/hittepit doen wonderen!!

3. sandra3030

Feb 17, 2009
    59
    0
    6
    Gelukkig ben ik niet de enige:) Ik wist me ook geen raad van de pijn, zei al tegen mijn vriend morgen moet ik naar de dokter, want dit is echt niet goed. Maar bedankt voor je tip, ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is:D

4. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Sommige meiden hebben er gewoon erg veel last van, lijkt me verder niets ernstigs. En ik ben altijd allang blij dat er een eisprong is!

Succes meid!

5. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ene maand had ik het ook heftiger dan de andere maand, soms ging ik er fluitend doorheen en soms zakte ik inelkaar van de krampen..
    Dus je bent niet de enige meis.
    sterkte!

Share This Page