De spanning stijgt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beauty, 18 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo allemaal,

    Ik heb morgen mijn NOD en ik heb helemaal nog geen gevoel dat de :evil: :evil: :evil: :evil: gaan komen het enige wat ik merk is dat mijn linker borst pijnlijk is en verder helemaal niets! Dus het begint aardig spannend te worden want ik weet echt niet wat ik kan verwachten!

    Liefs,

    Beauty
     
  2. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Spannend hoor. Ik moet zelf nog iets meer geduld hebben voor ik kan testen. Heb je niet de drang om nu al een test te doen? Weet niet of ik kan wachten tot mijn NOD. Misschien gooi ik er dit weekend al een test tegenaan. Zie hier regelmatig dat ze een paar dagen voor hun NOD al testen.

    Liefs Bloempje79
     
  3. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja dat klopt wel maar ik ben eigenlijk een beetje bang dat daar bijv. een vaag streepje uit voort komt en ik helemaal niet meer weet wat ik moet denken en dan wacht ik liever dat ik in 1x duidelijkheid heb. Maar is toch wel een hele persoonlijke keuze vind ik ik kan het goed begrijpen van mensen die het wel doen.

    Liefs,

    Beauty
     
  4. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Je hebt helemaal gelijk en ik vindt het ontzettend knap dat je kan wachten. Nog even volhouden dan maar. Ik zal voor je duimen.

    Liefs Bloempje79
     
  5. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik duim ook! Spannend...
     
  6. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Dank je wel vind ik heel lief van jullie! Als ik iets weet horen jullie het!

    Liefs,

    Beauty
     
  7. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    hoi beauty, morgen is nog niet je NOD. dat is namelijk de eerste dag dat je niet ongesteld bent geworden.
    dus morgen is de dag dat je, je ong kan verwachten en de dag daarna ben je overtijd en heb je, je NOD. snaps?

    maar desalniettemin heel veel succes met wachten en hoop dat je pos test.. liek..
     
  8. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Het is denk ik maar net hoe je het bekijkt want je zegt het zelf al morgen is mijn eerste dag dat ik (hopelijk) niet ongesteld ga worden. Dus je kunt het volgens mij op twee manieren bekijken.

    Liefs,

    Beauty

    P.S. heb jij al getest?!
     
  9. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    nou volgens mij niet hoor lieke.
    de dag dat je menstruatie moet beginnen maar niet komt, is je NOD. de dag dat je dus volgens de berekeningen ongesteld had moet worden.
     
  10. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Dat dacht ik dus ook Analize!

    Liefs,

    Beauty
     
  11. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ja, ik las het al.
    ik ben in ieder geval altijd van die berekening uitgegaan en dat doet die calculator ook.
     
  12. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja dat doe ik ook en zo had ik die calculator idd ook begrepen.

    Liefs,

    Beauty
     
  13. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    maar spannend joh... je kunt bijna testen!
    misschien had je het al eerder verteld maar in welke ronde zit je??
     
  14. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    misschien begrijp ik het dan verkeerd maar zo rekende ik dan altijd nod de dag na je og?

    maar ja.. ik heb gisteren neg getest zie mijn topic.
    bij zwangerworden obstipatie en getest.
    liek...
     
  15. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    ja is zeker spannend ik zit in de eerste ronde jij in de vierde zie ik. Ik hoop zo op een posi test maar dat heeft iedereen hier. Ik wil super graag kinderen zelf maar de leeftijd van mijn vriend telt ook wel mee hij is al 31 dus vandaar maar we zien wel daar hebben we toch niets over te zeggen we doen wat we kunnen....
    Maar jij moet nog even zie ik vervelend he dat wachten!

    Liefs, Beauty
     
  16. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat vervelend liek heel veel succes!

    Liefs,

    Beauty
     
  17. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    he jammer lieke. maar er is hoop zolang de duivels er niet zijn.

    en beauty ik leef met je me hoor. ik heb morgen ook mijn NOD. temperatuur was nog hoog vanochtend. dus vandaag geen tig keer naar toilet. op naar morgen.
     
  18. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    @ beauty: ja, ik zit nu net rond de eisprong. en we zijn dan ook weer druk bezig hihi...
    wij willen het ook zo ontzettend graag!! ik heb echt geen geduld hoor. maar ja, we kunnen idd niets anders dan wachten :(
    ik hoop dat de tijd tot de NOD een beetje snel gaat...
    @ lieke: bah, wat vervelend meis... maar nog niks van duiveltjes te herkennen? Er is nog hoop!
     
  19. Eva

    Eva Lid

    18 jan 2006
    23
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik ben hier voor het eerst en heb met interesse jullie mailtjes gelezen. Ook ik zit in de derde ronde en zou morgen ongesteld moeten worden. Ik heb al een kleine twee weken last van een gek gevoel in mijn buik: het houdt het midden tussen darmkrampen en menstruatiepijn, maar dan heel lichtjes. Ook kan ik maar moeilijk naar het toilet. Heb last van obstipatie :( Verder heb ik al ruim een week hele gespannen en gevoelige borsten, maar dat heb ik wel vaker voordat ik ongesteld moet worden (vaak overigens een dag of 5 van te voren, hooguit een week). Ben erg benieuwd of het dit keer raak zal zijn!

    Liefs,
    Eva
     
  20. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat spannend allemaal ik wil iedereen veel succes wensen en analize ook heel veel plezier!

    Liefs,

    Beauty

    P.S. We gaan elkaar toch zeker wel op de hoogte houden he!
     

Deel Deze Pagina