wat is dit?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MissyDee, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyDee

MissyDee Nieuw lid

12 jul 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb een paar maanden geleden iets 'verloren' nadat ik erg lang bloed verloren heb, terwijl ik niet ongesteld was. Het bloed was in het begin bruin (wat ik nog nooit eerder heb gehad) een paar dagen later werd het helderrood en kreeg ik krampen, toen ben ik iets 'verloren', waarvan ik geen idee heb wat het is.. het was in ieder geval geen stolsel. Het was een zakje en het kon niet zomaar 'uit elkaar getrokken worden' zoals een bloedprop dat wel kan. Ik ben erg benieuwd wat dit geweest is, aangezien ik de pil eerder niet goed gebruikt had en ik dus zwanger heb kunnen zijn. (Alhoewel dit niet in me opgekomen was, geen last heb gehad van zwangerschapskwaaltjes etc.) Ik heb als het goed is een foto bijgevoegd van dat 'iets'..

Bijgevoegde bestanden:

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi MissyDee,

als ik het zo zie en zoals je het beschrijft zou het toch heel goed iets van placentaweefsel en vliezen kunnen zijn. Wel heel klein nog hoor; passen bij 5-6 weken. Mogelijk toch een miskraam gehad dus.

Groetjes Brigitte

3. MissyDee

MissyDee Nieuw lid

12 jul 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, bedankt voor je reactie. Weet je toevallig of het iets anders geweest kan zijn? Ik hoopte in het begin dat het gewoon 'iets' was.. maar naarmate ik verder begon te denken.. wat kan er in hemelsnaam voor iets anders uit je baarmoeder komen?!

Als dit echt een miskraam is geweest (mijn eerste) kan ik dan uberhaupt wel een kindje krijgen? Het woord miskraam alleen al maakt mij bang. Ik wil heel graag kinderen, alleen nu nog niet..

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi,

ik kan niet zo goed bedenken wat het anders is geweest eigenlijk. Maar een miskraam is een heel natuurlijk iets en het is bij jou ook heel vroeg niet goed gegaan als het zo is. Zegt helemaal niets over een volgende keer. 1 op de 6 zwangerschappen ná een positieve test gaat mis voor de 6 weken en dat is best heel veel! Maar merendeel gaat dus wel goed en de kans dat dat een volgende zwangerschap is, is groot. Dus maak je daar echt geen zorgen over hoor.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina