pijnlijke en blauwe aderen in borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Froebel, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froebel

Froebel Lid

24 nov 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wie kan mij helpen?
    Wij zijn al vanaf vorig jaar september gestopt met de pil en dus aan het proberen om zwanger te worden.

Nu heb ik sinds een paar dagen erg pijnlijke borsten en steken aan de buitenkant. Vooral 's avonds zijn de bauwe aderen erg zichtbaar en er zitten de gehele dag bultjes rondom mijn tepel (stuk of 3).:(
    Ook heb ik steken links onder in mijn buik.

Ik weet niet meer of mijn lichaam me voor de gek houd of dat het echt zo is.
    Heeft iemand hier ervaring mee??

Zou het dan toch waar zijn?? ;)

Groetjes

2. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat zijn wel echt symptomen hoor! Ziet je man/vriend het ook?
    Die bultjes om je tepels heen zijn er zodat je baby straks de tepel goed kan vinden.
    Wanneer is je NOD?
    Duimen!!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Het zou kunnen, maar ik heb dit regelmatig ook, en ben nog nimmer zwanger geweest.

4. Froebel

Froebel Lid

24 nov 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    @stippeltje
    Ja hij ziet dit ook. En merkt vooral dat ze pijnlijk zijn. haha. Mag er niet veel aankomen.
    De 27ste is ongeveer de datum dat ik mijn periode kan verwachten. Dit is erg onregelmatig bij mij. Ook al weet ik wanneer mijn ovulatie is geweest.

Heb er inderdaad al meer over gelezen, maar wou even weten of er meer vrouwen deze symptomen hebben, want heb gelezen dat het (blauwe aderen) ook kan zijn voordat je ong wordt, maar de bultjes??

Maar we hopen het zo (dus valt mss dalijk wel tegen).

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik heb dit ook een keer gehad ik werd helaas gewoon ongi

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb ook donkere aders over mijn borsten lopen vooral boven kant.. mn tepels zijn wel gevoelig en nog niet echt op bultjes gelet eerlijk gezegd... En ook die aders zijn me nog nooit opgevallen..
    Ook "lekt" mijn linker borst ( ook niet eerder geweest ) wel gelezen dat dit wel vaker voorkomt en niet echt duidt op een zwangerschap

7. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Ik had dat vorige maand ook, ik dacht dus echt dat ik toen zwanger was omdat ik het met mijn vorige 2 zwangerschappen ook had. Maar helaas werd ik toen gewoon ongi. Maar misschien is het voor jou een goed teken. Ieder lichaam is weer anders.

Liefs Dyja

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    indd ik ook gewoon ongesteld geworden vandaag..:(

Deel Deze Pagina