het zegt het al he? hoe vallen broekjes van noppies. ik ben namelijk op zoek naar broekjes voor donique. en heb leuke van noppies gezien. maar weet niet welke maat ik moet kopen. ze gaat nu in 68! moet ik dan 68 kopen of valt die zo klein dat ik beter 74 kan kopen? truitjes koop ik van noppies altijd een maat groter omdat die zo klein vallen maar ik wil weten hoe de broekjes vallen!
Hey Meis! Noppies new born valt heeeeeeel erg klein, ook de broekjes, die zijn vaak erg smal en aangezien ik beren van mannen gemaakt heb.... Noppies baby valt eigenlijk ook ietsjes smaller, maar dat is niet zo erg als de newborn! X
Idd, new born echt een maat groter kopen. Fenna heeft nu de grotere versie en die zitten perfect. Nu is fenna een lange slanke baby, en ik heb het idee dat de shirtjes en broekjes ook perfect zijn voor lange slanke babys
ja daarom. hahahaha had leuke broekjes gezien van newborn in maat 68 en van baby maat 74. maar als newborn klein valt en baby gewoon kan ik ze allebei niet kopen!
noppies valt iig mooi! Ik zou 74 kopen. Je kunt de pijpen omslaan en dan heb je er ook langer plezier van!
hier spijkerbroeken van Noppies en die draagt ze al heeeeeel lang haha Maat 74 draagt ze nu al een paar maanden omdat je de pijpen gewoon omslaat en de band van boven losser of strakker maakt.