Hallo dames, Ik vraag me af of andere meiden dit herkenen en zoja of het kwaad kan. Ik ben 16 weken zwanger en heb sinds gister hele pijnlijke borsten. Ze voelen warmer aan dan de rest van me lichaam en zitten schijven in. In me eerste zwangerschap heb ik dit niet gehad dus herken het ook niet. Ik weet dat meestal als iets warm aanvoelt er een ontsteking kan zitten, maar kan me niet voorstellen dat me borsten nu al kunnen onsteken zonder dat ik borstvoeding geef. Ik ben benieuwd wie dit herkent Groetjes michelle
Ik heb ook last van mn borsten! Met name de zijkant zeg maar.. Voelt als heftige spierpijn by my! Heb het vooral als ik in bed lig en me dan omdraai naar mn zij! Denk niet dat dit n ontsteking is meis, er gebeurd nu zoveel, alles groeit! Liefs
Ik herken het niet. Ik denk ook dat je het beste even langs de huisarts kunt gaan. Er kan van alles zijn en het kan ook niks zijn. Maar warme borsten met schijven erin, klinkt voor mij niet echt goed.
Ik ben 17 weken en heb het ook. Vooral 's avonds. Ik ga vaak even onder de douche staan en dan trekt het weg. Sterkte
Warme pijnlijke en jeukende borsten herken ik wel, maar die schijven zeggen me ook niks. Misschien de huisarts eens bellen inderdaad. Daar zijn ze voor hè