Ik heb een vraag: Ik heb sinds vandaag harde buiken die pijnlijk zijn, ze duren ook wat langer dan gemiddeld. Mijn bruik staat strak gespannen en ik heb een druk kindje, maar schoppen en draaien doet de laatste paar dagen echt pijn. Ik zie mijn vk pas volgende week woensdag weer. Kan het zijn dat het nu te krapjes voor de baby wordt? Alvast bedankt voor de reactie.
hoi soms duurt het even voor we kunnen reageren, we doen dit werk naast ons andere (drukke) werk, dus vandaar! Te krap is het niet voor je baby hoor, maar je baarmoeder kan wel reageren op een groeispurt. Blijven de harde buiken komen, neem dan even contact op met je verloskundige. Mirjam
Dag Mirjam, bedankt voor je reactie. Het doet gewoon zeer, vandaar mijn ongeduld. Ik heb gelezen dat in de laatste weken schoppen inderdaad erg pijn kan doen, maar dit ook gaat afnemen?
Hallo, Het kan inderdaad afnemen, want op een gegeven moment hebben ze minder ruimte waardoor ze niet meer zo flinke kunnen trappen. Maar trappen/draaien ze veel op 1 plek, kan je een blauwe plek inwendig krijgen waardoor dat een gevoelige plek is en dat doet even voordat dat weg is. Groetjes Ineke
Ik zit al een paar weken met gekneusde ribben, dus begrijp goed wat je bedoelt! Bedankt voor je reactie..