pijnlijke gevoelige borsten tekens bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debdeb, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debdeb

debdeb Lid

15 okt 2010
    92
    4
    8
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heyyy daar, ik heb sinds 2 dagen erge gevoelige borsten weer zoals aan het begin van de zwangerschap...pijnlijk, tintelend, erg gevoelig, vooral de tepels. Heb hier de hele zwangerschap bijna geen last van gehad... Ik word over anderhalve week ingeleid en ik hoop dat de bevallinbg uit zichzelf start... Zou dit een teken kunnen zijn??? Hoop het!! Meer vrouwen hier ervaring mee gehad? Of die het herkennen? Grtzzzz deb

2. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou ik niet weten, ik heb het zelf ook sinds gisteren (ben nu 34 weken) maar weet niet hoor, ik denk dat het ws wel weer normaal is..

snap wel dat je liever wilt dat t spontaan begint. hoeveel weken ben je nu?

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb sinds de 30 weken ook last van gevoelige borsten en er is voorlopig nog geen teken dat ik ga bevallen te zien ;)

4. msiebers01

msiebers01 Niet meer actief

ik ben 22 weken zwanger en heb het ook, de melkklieren lijken op te gaan zetten en doet pijn. 1 borst begint al te lekken.
    ik probeer de pijn zacht weg te masseren.
    Bij de eerste zwangerschap had ik dit niet, toen kwam alles pas 5 dagen na de geboorte op gang. ik ben toen bevallen van prematuurkindje van 36 weken. Erg lastig als je dan nog geen voeding hebt en de bijvoeding niet wil lukken. Wat dat betreft ben ik wel blij dat de borsten nu al goed aan het voorbereiden zijn.
    Zoals ik vaker heb gelezen is dit geen teken van vroegere bevalling.

liefs

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik had dat vorige weeg ook ze deden zeer en als ze even geen zeer deden jeukten ze enorm... Nou is het weer over en de baby zit er helaas nog in...

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    klinkt een beetje als stuwinge ;) vooral die tintelingen...
    Maar moet zeggen dat ik het zelfs af en toe heb... Misschien een oefening van je borsten..

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Ik had dat ook met 29 weken. enorm zwaar en harde borsten net of er schijven in zaten;) 1 borst lekt zelfs ook enorm. dus waarschijnlijk zal t wel met de melkproductie enz te maken hebben.. tenminste k hoop voor mij dat de baby nog eventjes mag blijven zitten;)..

8. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Ik hoop niet dat het iets te maken heeft met een aankomende bevalling want ik heb er geen last van maar vind het toch wel tijd dat die van mij geboren wordt....

Deel Deze Pagina