Of maak ik mezelf gek om niks! Zit overal op te Letten! Voel me downachtig Nergens zin in Haaruitval Huilbuien Continu angstig voor een depressie (die ik dus eerder gehad heb, en zo erg is t nu niet)! Doe wel gewoon mn ding! Maar geniet minder! Kan het zijn dat je rond 4 maanden een dip hebt? Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Alleen het fenomeen 'haaruitval' komt me bekend voor van ontzwangeren. De rest heb ik vorige keer wel in het begin lichtelijk gehad, maar dat was meer het wennen aan het moederschap in mijn geval. Maar dat lijkt me in jouw geval (3e kindje) niet het geval. Misschien dat je het eens kan voorleggen bij het CB of de HA? Wellicht zijn het die eerste 3 maanden waar je nu doorheen bent en je een beetje van slag bent? Of het 'blaadjes vallen van de bomen' gevoel? (Ken het zelf niet, maar ken wel een paar mensen die hier echt last van hebben) Dikke knuffel in elk geval.
Ik heb het na beide zwangerschappen gehad, hoorde bij mij dus bij ontzwangeren. Maar als je het niet vertrouwt; huisarts! Soms kan er ook iets fysieks spelen, bv problemen met de schildklier.
Ik ga woensdag idd al naar de huisarts! En wennen is t idd niet! Vind vreemd omdat de eerste maanden goed gingen!
Hai meis Ik heb zelf sinds enkele weken last van haaruitval, en idd soms ook beetje angstig/zenuwachtig gevoel (maar kan bij mij ook komen omdat ik over 2 weken weer moet starten met werken) verder heb ik de afgelopen maanden een paar keer gevoel van hartkloppingen gehad (echt heel kort) de ha gaf ook aan dat dit met de hormonen te maken kan hebben. Verder zweet ik nog steeds snel en veel. Hoorde er volgens de ha allemaal bij hoop dat je je snel beter voelt!
Okay! Ik zie dat jouw kleintje bijna net zo oud is! Vergelijkbare klachten dus. . Word er wel een beetje knetter van
Onze kleine is 4 weken en behalve veel zweten, vooral 's nachts, heb ik (nog) nergens last van.. Maar ik hoorde laatst dat als je bv geeft, je pas echt gaat ontzwangeren na het stoppen met bv? Vanwege de hormonen? Iemand enig idee wat daarvan waar is?