PIjnlijke handen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by s1986, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Het is al een tijdje aan de gang ze zijn wat dkker door het vocht. Op het einde van de nacht gaan ze dan pijn doen en tintelen hoe je ze ook houd. Dit begint nu grotendeels van de nacht te worden maar ook smorgens! Omhoog houden zeggen ze dan. Helpt snachts niet hebben jullie nog tips? Het doet dan zo'nnn zeer je word er elke keer wakker van!

2. marjon1

marjon1 Lid

Jun 20, 2009
    67
    0
    0
    Administratief med.
    NULL
    Vervelend he, ik heb er ook last van. Het is Carpaal tunnel syndroom. Het gaat weer over als je bent bevallen. Heeft idd met vocht te maken en de hormonale veranderingen in je lijf. Ik lig er helaas ook nachten van wakker, het doet soms echt pijn. Schudden met mijn hand helpt wel aardig. Als je op google zoekt naar carpaal tunnel syndroom vind je genoeg info hierover. Bij zwangeren is het vrij onschuldig, gister van mijn verloskundige gehoord. Succes verder.

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Je kunt van die polsbeschermers (van het skeeleren) gebruiken zodat je polsen zo min mogelijk kunnen bewegen snachts...
    Sterkte lijkt me erg vervelend!

4. mini23

mini23 Actief lid

Sep 18, 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
    Heel erg vervelend. Ik heb hier in mijn eerste zwangerschap ook erg veel last van gehad. Heeft ook een hele poos geduurd voordat ik het vocht na die tijd weer kwijt was. Gelukkig begint het bij mij nu pas terug te komen. Houdt dit keer veel minder vocht vast. Groene thee wil nog wel eens helpen met vocht afdrijven. Misschien helpt het. En idd. pols beschermers dragen. Ik kan er zelf niet mee slapen maar misschien jij wel. Verder je handen in beweging houden en zo min mogelijk laten hangen ook overdag. Helaas kun je er niet zo heel erg veel tegen doen. Heel veel succes

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Bedankt voor jullie tips!
    Ga die polsbeschermers vanmiddag even halen.
    Had de gyn gebeld of er niks tegen was. Dus ze vroeg wanneer ik een afspraak had, 10jan was veeeeeelste lang ze verkorte het wel. Moet nu vanmiddag komen. Had het van de week gelijk moeten zeggen zei ze. Maarja ik ben niet zo zo'n zeur die je met van alles en nog wat hoort maarja. We gaan het zien!!

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    ik kon sochtends mijn vingers ook nietmeer bewegen, kon niet eens mijn telefoon pakken en de wekker uitzetten. Mijn vingertoppen tintelden de hele dag :( Na de bevalling was het direct weg! het begint nu ook weer langzaam te komen :( vroeger dan de vorige keer...

7. s1986

s1986 Niet meer actief

Alleen dat tintelen en minder gevoel vind ik nog niet zo erg. Al is het wel erg lastig, maar die pijn pfoee en dat dan snachts.... Is het geen bekkenpijn is het maagzuur is het geen maagzuur meer ook is het dit wel. Ben benieuwd waar ze mee komen straks.

Share This Page