Positieve en negatieve test

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ine123, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ine123

Ine123 Lid

25 mrt 2009
    23
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik twijfel over het volgende:
    Afgelopen maand zijn mijn vriend en ik doelbewust bezig geweest om zwanger te raken. (we zijn echter al wat langer bezig, maar zonder een rekentabel of dergelijke)
    Ik heb twee weken last gehad van bijna alle zwangerschapskwaaltjes op misselijkheid na.
    Vorige week zondag naar de sauna geweest, niet slim natuurlijk, maar de echte hitte vermeden, alleen stoomcabine gebruikt. Vorige week maandag verdween een groot deel van de kwaaltjes. Dinsdag moest ik ongesteld worden, 's ochtends alleen last van roze afscheiding en 's avonds wat bruine afscheiding. Woensdag wat meer rood/bruine afscheiding, donderdag leek op een gewone ongesteldheid, echter afscheiding keek toch anders. Vrijdag/zaterdag/zondag een beetje bruine afscheiding. Al met al, alles was anders dan normaal. Verder veel en hevige bruikpijn (pijnscheuten).
    Afgelopen zondag toch een test gedaan en deze bleek positief, voor de zekerheid vandaag (woensdag) weer een test gedaan en deze was negatief.
    Ook de afgelopen dagen een aanwezig gevoel (geen pijn) in mijn onderbuik gehad en enkele kwaaltjes.

Wat moet ik nu denken? Gewoon uitgaan van de negatieve test en op naar de volgende ronde? Wat is jullie advies?

Alvast bedankt! Groetjes Ine

2. Ine123

Ine123 Lid

25 mrt 2009
    23
    0
    0
    overigens heb ik zondags voordat ik naar de sauna ging een extra gevoelige sensitest gedaan, deze was negatief.

3. Ine123

Ine123 Lid

25 mrt 2009
    23
    0
    0
    de test van vanmorgen gaf bij thuiskomst een duidelijk positief resultaat, duidelijker dan de test van zondag. En ja ik weet dat zo'n test na tien min niet meer afleesbaar is, maar toch, dit heb ik niet eerder gehad...
    Toch maar even de huisarts bellen?

Deel Deze Pagina