Na 14 rondes gisteren voor t eerst positief getest na een temp.verhoging. Wel die dag wat krampjes gehad. Vanmorgen was de temp iets lager. Wel weer getest, weer positief, zelfde vage streepje. Vandaag wel krampen gehad, en net met plassen wat rose met vegen. Ik hoop dat t goed gaat.
Meis ik hoop het ook voor je. Ik had drie dagen bruin verlies, van de innesteling. Vorige zwangerschap ook, echter zette dat door.. Succes!
Ik duim met je mee! Het kan alle kanten op, goed en slecht. Je kunt helaas niet meer doen dan afwachten...
Hee Hee, Ik had het zelfde, maar bleek de innesteling te zijn. Want ik ben ondertussen bijna 14 weken zwanger. De krampjes had ik ook, naja krampjes ik ging stuk van de pijn scheuten. De vk zei dat het niks was en het is inderdaad rond de 8ste week verdwenen. Het waren de buikbanden die aan het oprekken waren. Positief blijven! Dan komt het vast allemaal goed! (ben ook 11 rondes bezig geweest) Gr.
Ook helder bloed en oud maar echt maar een heel klein beetje. Eigenlijk niet noemenswaardig. Had t gisteravond ook weer. Het gaat ook niet de hele dag door. Maak me best wel zorgen. Vooral omdat ik de hele dag door van die krampen heb.
Ff hier hetzelfde stukje als ik al op t mmm forum heb gezet. -Nou, ik denk dat ik de handdoek in de ring moet gooien. Gisteren tot drie keer toe echt een giga kramp gehad, duurde telkens zo'n vijf minuten. Vanmorgen en vanmiddag verder nergens last van, maar zojuist ging ik naar t toilet en met vegen had ik echt veel vers bloed. Denk echt dat dit is afgelopen. Ga maandag maar weer een testje doen om te zien of mn streepje minder wordt en misschien toch maar de vk bellen voor de zekerheid.