Hallo Ik weet niet of ik hier nog mijn vraag kan stellen maar probeer het gewoon. haha Ik ben 8 weken geleden bevallen van een super lieve dochter. Nu zijn mijn vriend en ik gister weer voor het eerst met elkaar naar bed geweest. In het begin was het heel even pijnlijk maar dat was snel weg. Alleen bloede ik na die tijd best wel. Er lag een drupje in bed en toen ik naar de toilet was geweest en met een papiertje mn billen afveegde (oooooh wat klinkt dit genant zo zeg, bah) zat er veel bloed aan, net alsof je wat ongesteld bent. Het was gewoon helder en het drupte verder ook niet. Heb vannacht een maandverband voor gehad maar er kwam verder helemaal geen bloed meer. Kan dit kwaad, of zijn we te vroeg weer begonnen of kan er nu wat stuk zijn?? Ik ben verder geen bloed meer verloren. Wel had ik gisteren de hele dag een beetje het gevoel in mn rug alsof ik ongesteld moest worden, maar dit ben ik vorige week weer gewoon geweest.... Moet ik me zorgen maken of extra uitkijken??? En mag ik nou wel gewoon zwemmen nu ik toch bloed ben verloren?? Gisterochtend zijn we namelijk voor het eerst met onze kleine meid wezen zwemmen. Alvast bedankt voor de reactie. Groetjes Bianca
Hoi bianca, Het is allemaal nog een beetje kwetsbaar daar beneden en door dat je nog hormonen in je lijf het is het ook beter doorbloed nog. Waarschijnlijk is er een haarvatje geknapt tijdens het vrijen. Dit kan geen kwaad en inderdaad hetbloeden stopt dan vrij snel. Als het bloeden blijft dan is het wijs even langs de huisarts te gaan. Is het hierbij gebleven dan kan het geen kwaad op te gaan zwemmen. Imke