Hallo lieve allemaal, In oktober 2018 is ons 2e kindje geboren. We hebben ook al een kindje van 2 jaar. We zijn super gelukkig en blij met ons kindjes maar nu zit ik heel erg met iets. Direct na de geboorte begonnen met de pil in november 2018. Bij mijn eerste zwangerschap in 2017 ben ik zwanger geraakt ondanks de pil. En nu dus weer.. gister ochtend positief getest. Ik voel me blij, verdrietig maar ook angstig.. hoe gaan we dit doen? Straks 3 kinderen van 3,2,1.. nou begon mijn man over abortus maar waarom mogen ons eerste 2 kindjes er wel zijn en dit kindje niet..? Heeft iemand tips voor mij? Sorry voor mijn lange verhaal.. Liefs milou
Hoi Milou, Wat heftig om dan onverwachts een positieve test in handen te hebben en wat is dat schrikken! Allereerst zou ik het laten bezinken en niet overhaast een beslissing te nemen, maar wel om je gevoel te volgen. Ik heet toevallig ook Milou en ik ben eind januari uitgerekend van onze derde. Hugo is dan net 3 jaar en 3 maanden en Abel is dan 1,5. Ik vind het doodeng, maar ik denk wel dat we er in mee zullen groeien en het leeftijdsverschil op de lange termijn enorm leuk zal zijn. De komende twee jaar wel enorm pittig. Wel snel uit de luiers, kinderen die in dezelfde leeftijdsfase zitten en goed met elkaar kunnen spelen en alles samen kunnen ontdekken. Volg je hart!
En dat er door je man over abortus is begonnen is wellicht ook uit schrik en emotie. Er zou geen enkele reden kunnen zijn dat mini 3 er niet zou mogen zijn denk ik zo Hoe gaat het nu jullie twee dagen verder zijn?
Ik kan me voorstellen dat het enorm schrikken is. Mijn advies is ook om er op een rustig moment met je man over te praten. Wij hadden (bewust) 3 kinderen onder de 3. Inmiddels zijn ze 4, 3 en 1,5. In het begin vond ik het heftig, maar het werd steeds makkelijker. En nu zwanger van de 4e. Oudste zal nog geen 5 zijn als nummer 4 komt.
Hai hier ook 3 kindjes binnen 3,5 jaar Waar er 2 kunnen kunnen er ook 3 zijn Hoe is het nu met je ? Al iets besloten