wat zijn voortekenen van een komende bevalling?

Discussion in 'Zwangerschap' started by tweeling, Jun 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik vroeg me af of er bepaalde tekenen zijn waaraan je kunt merken dat de bevalling binnen nu en een paar dagen gaat beginnen?

Ik weet dat nesteldrag er een is maar dit heb ik al langer,
    ook mijn hond is niet meer van mijn zijde te krijgen :-k ,
    Ik krijg vaker last van oefenweeen (harde buiken), maar dit kan volgens mij ook door het gepoets (nesteldrang) komen...

Ik ben vrij nuchter en wil me dus ook niet lekker maken met niks, maar ben benieuwd of er betrouwbare voortekenen zijn ;)

liefs tweeling

2. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Spannend he! Ik ben ook zoooo benieuwd, maar volgens mij is het echt bij iedereen anders. Succes alvast!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Nou ja, ik kan alleen vertellen wat ik had de avond voor de weeen begonnen.

Ik moest erg vaak naar de wc om te poepen. Om het half uur denk ik. En er kwam ook steeds wat uit ook. :confused: Dat de hele avond en zelfs nog net voor de weeen. Die begonnen om 05.00 uur in de nacht. Ik dacht eerst dat ik buikkrampen van het poepen had, maar het voelt toch wel anders.

Ik zou met de hond een stuk gaan wandelen rond een uur of 20.00, maar toen ik net weg was voelde ik bij het wandelen het hoofdje van de baby nog meer dan anders om mijn bekken drukken. Net alsof ze nog meer was gedaald.

Verder niks....

4. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Ik heb niks gemerkt.

5. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    bij mij waren echt helemaal geen voortekenen, geen harde buiken niets. En ik beviel uiteindelijk op de uitgerekende datum.

6. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

Jul 2, 2006
    406
    1
    0
    Dat denk ik ook.

7. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    even omhoog zetten ;)

8. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

merk hier ook nog niks, ben ook benieuwd hoe het gaat beginnen zeg maar. wel af en toe steekjes, maar dat hoort er volgens mij sowieso aan het eind bij. Hij was al wel verder ingedaald (zei de VK vandaag)

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik merkte ook niets van voortekenen. Heb op die dag nog gewoon grote boodschappen gedaan bij de makro met mijn man en s'avonds nog even over de kermis gelopen en daarna wat drinken op een terras.

pas om elf uur s'avonds braken mijn weeen.

10. melle

melle Bekend lid

May 31, 2006
    921
    1
    0
    Ik heb ook nix aan voortekenen gehad... Ben die dag (1.5 week overtijd) nog op verjaardagsvisite geweest bij mn oma en zat daar te vertellen dat hij toch niet meer uit zichzelf zou komen en dat ik zeker wist dat 't ingeleid zou worden.... Dus niet! :) volgende ochtend om 4 uur slijmprop verloren, half uur erna weeen en om 14.50 mn ventje in mn armen!

Share This Page