kort zwanger en in een warm bad???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bezigbijtje, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hallo allemaal..

ik zou misschien zwanger kunnen zijn.
    Omdat ik erg last van mijn buik heb, loop ik met het idee morgen even lekker in bad te gaan....
    Nou las ik net ergens dat warmte de eerste 3 maanden niet goed is voor het kleintje in je buik.... is dit zoo??

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik zou inderdaad geen gebruik maken van een sauna maar een bad kan volgens mij geen kwaad.

Zelf ga ik regelmatig in een warm bad en heb dit de eerste 3 maanden ook gedaan. Zou er gewoon van genieten hoor!

3. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel eens gehoord dat je wel gewoon in bad kan gaan zolang deze niet heel erg heet is.. heel vroeger gebruikte ze dat namelijk om een miskraam op te wekken. Ik weet natuurlijk niet of dit een broodje aap verhaal is of niet.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

in bad mag gewoon! en zeker als je niet eens zeker weet of je zwanger bent, gewoon gaan!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    tuurlijk mag je gewoon in bad. Baby;s zitten ook 9 maanden in vruchtwater van 38 graden hoor!

6. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Badwater mag niet boven de 38 graden.

7. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ik ga ook gewoon in bad, maar zorg gewoon dat het niet te heet is.

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Gewoon lekker in bad gaan, idd niet al te heet, sauna kan je tijdens zwangerschap wel beter even skippen.

9. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Niet te heet idd, maar je voelt het vaak vanzelf wel als het te heet is. Ik word dan altijd misselijk.
    En sauna wordt afgeraden de eerste 14 weken, daarna kan je gewoon wel gaan als je voorzichtig doet en goed naar je lichaam luistert.

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi maar ik wil een bad juist altijd heel heet.. draai de thermostaat altijd ff op 38 en daarna als ik eraan gewend ben helemaal op het heetste!!! daarvoor ga ik dan juist altijd in bad....

11. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Dit is de 1e keer dat ik dat hoor dat je niet in bad mag... als je buikpijn o.i.d. hebt dan is het juist lekker om in bad te gaan ik heb al heel lang last van mijn ribben en de gyn zegt altijd lekker in een warm bad dat helpt.... dus ben ik ook al de 1e 3 maanden in een heerlijk warm/heet bad geweest en nu nog elke dag....dat je niet in de sauna gaat okee maar nog mag dat wel ook de 1e 3 maanden alleen moet je daarna niet in een dompelbad gaan dus in het ijskoude water je moet je gewoon rustig aan af laten koelen in een stoel ofzo....!! ik heb alles aan diverse verloskundige en gyneacologen na gevraagd en allemaal zeiden ze me dat het gewoon kan zoals ik hierboven heb vermeld...

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik deed dat ook altijd, maar toen ik net zwanger was kon ik dat gewoon niet. Werd bij te warm water heel raar in m'n hoofd, precies of ik ging flauwvallen. Dus sindsdien een bad van ongeveer 38° denk ik (meet dat niet precies).

Pas de laatste 3 maanden van de zwangerschap moet je opletten met te warm baden zei mijn gyn. Want vanaf dan heb je kans dat door de warmte van het water je baarmoedermond gaat verweken. Maar de eerste drie maanden mag je gerust badderen ;)

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    :Dtnx voor alle info meiden!

Deel Deze Pagina