Hallo allemaal.. Een vraagje.. ik heb als ik lang zit pijn in mijn buik.. Dit begint dan links van mijn navel en straalt dan op een gegeven moment uit naar de hele band over mijn buik t.h.v. mijn navel. Ik moet zeggen dat ik dit nu toevallig 3 dagen achtereen voel als ik lang zit.. maar dat ik het wel vaker gevoeld heb alleen lijkt het nu erger te worden. Tevens heb ik dan de hele tijd een enorme druk op mijn buik, rond m'n navel.. Het is geen komen en gaan van pijn (zoals een wee omschreven is) maar eigenlijk constant.. Als ik ga liggen zakt het iets, maar zodra ik weer wat ga doen komt de druk terug en die is soms ook best pijnlijk. Nu zit ik met 2 dingen in mijn hoofd: - Baby groeit snel (2cm omtrek van mijn buik in 1 week) en ik voel dat. - Harde buik. Geen idee hoe een harde buik voelt en waar je dit dan voelt.. Hopelijk herkent iemand mijn klacht Liefs, LB
he ik dacht dat ik de enige was die dit voelde aan haar navel niet dus. weet niet of het bij jou ook zo voelt maar lijkt bij mij dan net of ons meisje van binnen mn navel naar binnen probeert te trekken. je moet er ook niet overheen gaan want dat doet eg pijn. een harde buik bij mij begint met mn onderste buikspier die overdwars loopt onderaan je buik en trekt dan omhoog. en vooral als ik rustig zit of ga liggen. je buik voelt aan of je een basketbal heb ingeslikt zo hard voelt het dan. hoop dat je hier iets aan heb kussie wendy
Ja zo voelt het idd, een enorme druk van binnen uit... heel vervelend en soms ook behoorlijk pijnlijk.. Dat harde buik gevoel wat je noemt herken ik niet.. maar mijn buik is soms wel echt super hard... Nog iemand die het herkent en een oplossing heeft?
harde buik hoeft ook niet persee pijnlijk te zijn he. ik heb verschillende buiken de een die doet erg veel pijn en moet ik het weg zuchten die duren minimaal 1 minuut en de andere voelt gewoon hard maar is ook zo weer weg