onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door spannendetijd, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijd

spannendetijd Nieuw lid

20 feb 2007
    2
    0
    0
    Haihai,
    Ik heb misschien een stomme vraag, maar ik stel hem toch, want voel me flink onzeker.
    Ik ben uitgerekend voor 28 september van ons tweede kindje (Dus nu 8 weken en 4 dagen zwanger). Ben best onzeker, ondanks (of misschien wel juist door) dat het de tweede is.
    Was tot en met 3 dagen geleden eigenlijk elke dag behoorlijk misselijk, niet alleen 's morgens, ook op andere momenten van de dag.
    Nu sinds zondag helemaal niet meer.
    Heb vandaag nogmaals een zwangerschapstest gedaan en die was nog wel duidelijk positief, maar niet zo duidelijk positief als een paar weekjes geleden.
    Ben (hopelijk volledig ten onrechte) bang dat het nu mis is gegaan.
    Heb pas over twee weken mijn eerste echo.
    Kunnen bovenstaande dingen erop duiden dat het inderdaad is misgegaan of kan deze combinatie niets zeggen?
    Alvast bedankt voor jullie tijd.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

zoals al veel vaker gezegd op dit forum; het wel of niet hebben van symptomen of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Een positieve test is een positieve test, je bent dus gewoon zwanger!
    Het is normaal dat je dit een spannende tijd vindt, dat hoort erbij. Veel succes met wachten op de echo. Heb vertrouwen in je lijf en in je zwangerschap, het gaat verreweg de meeste keren goed!

Mirjam

3. spannendetijd

spannendetijd Nieuw lid

20 feb 2007
    2
    0
    0
    Hai Mirjam
    Bedankt dat je naar mijn vraag hebt willen kijken, voel me gelukkig de laatste dagen weer wat zekerder. Moet er misschien ook niet teveel mee bezig zijn, ik heb er weer het volste vertrouwen in! Bedankt voor je tijd en een prettig weekend!

Deel Deze Pagina