De titel zegt het al! Ik ben op zoek naar een leuke zwangerschaps app om dingen in bij te houden, leuke weetjes te lezen etc!! Kom maar op met de apps!!
Ik heb zwanger enzo en zwangerschaps-watcher, beide gratis Heb net ook zwanger+ gedownload, is wel Engels maar ziet er op het eerste gezicht leuk en uitgebreid uit. Ook gratis.
Ik heb er veel op mn tel staan maar mama apps gebruik ik toch het meest. Daar kan je ook je klachten en gewicht bijhouden, gewicht & lengte van je kindje, weeentimer zit erin en nog heel veel apps die handig zullen zijn na de bevalling
Hier ook ZwApp! En Zwanger&Zo. Pregnancy+ is ook een leuke, maar heel veel dingen gaan maar tot week 14 ofzo en als je verder wil moet je hem betalen. Dus dat vond ik een beetje jammer. Heb hem ook verwijderd daarom.
Oowww haha dan kan ik nog 8 weken en dan kan die app er ook weer af Heb zwApp ook gedownload, ziet er erg leuk uit. Zolang alles werkt laat ik alles erop staan, heb toch ruimte zat op mn telefoon
Ik heb pregnant +, houd alles goed bij, je kunt je afspraken erin zetten, foto's, gewicht en interessante blogs. Is wel engels.