Ik kolfde full time voor ons mannetje.(ben bezig met afbouwen) Nu kolf ik iedere voeding de totdat er bijna niets meer uitkomt. Ik lette er altijd op dat ik harde plekken weg masseerde. Maar nu zit er een pijnlijke plek aan de zijkant van mijn borst die ik niet weg gemasseerd krijg. Het ik pijnlijk, ook als ik mijn arm beweeg. Wat kan ik nu het beste doen ??
Probeer het eens onder een hete douche weg te masseren en dan echt stevig masseren. Ook wil het wel eens helpen om die borst helemaal leeg te kolven. Ik begrijp dat je aan het afbouwen bent, maar op een borstontsteking zit je ook niet te wachten.
blijven proberen weg te masseren, misschien tussentijds nog een keer extra proberen (alleen die kant). Eerst met wat warmte behandelen en daarna toch tijdens het kolven proberen weg te masseren. Je moet echt even door die pijn heen. Heb dit ook gehad toen ik aan het afbouwen was (ook fulltime gekolfd) toen heeft het er bijna 2 dagen gezeten. Toen ik het eruit gemasseerd had voelde het helemaal beurs..... Het is een paar dagen later nog een keer terug gekomen, maar toen was ik er alerter op. Borstontsteking wil je echt niet. (geen ervaring gelukkig) Succes ermee
Meiden bedankt voor jullie reactie. Ik kolfde gisteravond maar 10 cc uit die borst. Warmte en masseren hielpen niet. Vanochtend een flinke hete douche genomen en door de pijn heen gemasseerd. Mijn hele borst doet zeer maar de plek ik nu wat minder gelukkig. Ik blijf het maar in de gaten houden.
Fijn dat het nu minder is. En inderdaad goed in de gaten houden en zodra je al iets denkt te voelen gaan masseren en misschien gewoon standaard als je onder de douche staat masseren. Want als er eenmaal een echt harde plek zit is het moeilijker om hem weg te krijgen.
ik heb vorige week borstontsteking gehad en dat wil je echt niet nee, zo begon het bij mij ook, onder de douche hielp niet, ik heb uiteindelijk een flinke hete kruik op mn borst gelegd en zo n uur gaan masseren, uiteindelijk is het weggegaan mar ik heb dan wel ook 3 dagen koorts erbij gehad :S