Sinds de 29 ste had ik pijnlijke hardebuiken , ik dacht mischien gaan ze wel over .maar ze bleven zeer doen .de 31 e had sinds smiddags tot savonds pijnlijke hardebuikenen die kwamen met menstruatie krampen in mijn rug en mn hele buik.gisteren he b ik de ziekenhuis gebeld mocht ik komen .alles was goed met de baby gelukkig.maar toen ze ging kijken of ik was open zij ze ik een klein beetje open .ze zij het buitenstuk is open maar waar het dicht moet zijn gelukkig is ie dicht.ik schrok me dood het is nog vroeg 24 weken .ze zij het kom vaker voor voorr omdat ik heb al 2 kinderen gekregen moetik me zorgen gaan maken dat het kan nog verder open gaan ?
Poeh dat is lastig en zeker schrikken, ik vind dat de gynaecoloog je daar antwoord op moet geven. Die moet je daarin toch geruststellen dus ik zou gewoon contact opnemen want als je je continu druk zit te maken dan krijg je ook onnodig veel stress en dat is niet goed voor jou en de baby.
Ze zij me dat ik kan rustig blijven dat er gebeurt niks . Maar ht blijf in je achterhoofd omdat je weet het hoort niet zo .ze zij ook dat er zijn mensen die hebben bv 2 cm open en kunnen tot laaste weken gaan zonder dat er iets gebeurt
Gewoon goed in de gaten houden, rustig aan doen (zodat je iig niet weer harde buiken krijgt) en als je weer last krijgt gewoon na een uurtje al bellen. Als er wel iets te vroeg aan het gebeuren is, is het fijn als je op tijd bent, dan kunnen ze er nog iets aan doen. Onze VK zegt ook, na een uur pijnlijke harde buiken die min of meer regelmatig komen, moet je gewoon bellen! Dan kunnen ze tips geven en eventueel doorsturen. Echt doen!!
Idd wat de dames boven mij zeggen Ik kreeg op mijn kop van de week van de vk, omdat ik na 5 uur pijnlijke harde buiken die om de 4 minuten kwamen niet gebeld heb. na 5 uurtjes zakte het weer af, en dacht ik zie je wel niks aan het handje.. maar ze hebben toch dat je liever belt voor het zelfde geld is er namelijk wel iets aan de hand!