eerst bloedverlies 11wk+6d en nu steeds pijnlijke buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by marsonny, Jan 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

Aug 13, 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 24-12 in de middag hevige krampen in mijn buik gehad de verloskundige is toen bij ons thuis geweest en heeft het één en ander gecontroleerd en naar het hartje geluisterd deze was mooi krachtig. Ik had toen geen bloed verlies.

Later op de avond kreeg ik wel bloed verlies en was heel het kruis van mijn onderbroek nat van het bloed verlies. Ik heb direct de verloskundige gebeld en zij het me direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ik kreeg daar een echo en met de kleine was als goed en ze konden de bloeding zien er zat bij mijn placenta nog een stolsel.
    Ik heb toen nog een paar dagen oud bloed verlies gehad en geen nieuwe bloeding meer.

Nu blijf ik sinds dien als ik me licht inspan last van mijn buik houden deze verkrampt dan weer een ik moet dan echt even gaan zitten en soms een warme kruik erbij pakken.
    Ik heb met de verloskundige overleg gehad en die adviseerde het 2 weken rustig aan te doen en dan mijn werk als woonbegeleiding van verstandelijk gehandicapten weer rustig op te bouwen. Ik heb nu nog 1 week rust, maar het word niet beter/minder

Herkend iemand dit??

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Is dat stolsel een hematoom of hebben ze het niet benoemd?
    Is het bloedverlies nu weg?
    Hier in ieder geval een hematoom gehad en advies was bij bloedverlies (ook bruin) rust nemen en zoveel mogelijk lekker op de bank blijven liggen en niets doen. Als jij je er niet lekker bij voelt doe je het net zo lang rustig aan tot het wel beter gaat. Ben je ziek gemeld nu? Kijk het nog een week aan en als het niet beter gaat blijf je gewoon nog ziek en neem je nog meer je rust. Wellicht gaat het daarna weer een stukje beter.

3. marsonny

marsonny Bekend lid

Aug 13, 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hebben ze niet benoemd dat het een hematoom is. Het oud bloed verlies is 4 dagen na de bloeding gestopt.

Ik heb na de zwangerschap van mijn zoontje heel veel problemen gehad met mijn manager ivm te veel ziek zijn en heb nu wel wat spanning dat dit weer gaat gebeuren. Ik ben voor nu inderdaad ziek gemeld en probeer zoveel mogelijk rust te nemen, maar mijn man is herstellende van een open hart operatie en een peuter van bijna 3 is dat best een uitdaging. Een aantal vriendinnen helpen wel waar ze kunnen.

Ik heb een geschiedenis van miskramen en wij hadden ook niet meer verwacht dat het nog zou leven na de bloeding en we hebben ook een missed abortion gehad

4. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil je wel even sterkte wensen!

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Poeh heftig allemaal, ook dat van je man!
    snap dat je beetje huiverig bent voor je werk maar jij hebt hier ook allemaal niet om gevraagd. Je kunt hier niets aan doen.
    Vind toch echt dat je aan jezelf en het kindje in je buik nu moet denken. De rest komt later wel. Beter nu even goed uitrusten en je buik rust geven dan dat je dingen gaat forceren en verder van huis raakt met zwangerschap en werk.
    Gelukkig is het bloeden in ieder geval gestopt. Hopelijk blijft dat zo. Sterkte met alles!

Share This Page