Ik ben sinds gistwravond aan het overgeven. zelfs een watertje hou ik niet binnen. Alleen heb ik nu heel erg last van me "ingewanden" echt van binnen ook bij me buik. Soort van spierpijn van binnen. Durf nu ook niets meer te eten want niks blijft zitten Iemand tips?
Veel overgeven kan inderdaad pijn gaan doen van binnen omdat iedere x alles samentrekt. Probeer in elk geval te blijven drinken en wat soep ofzo. Als t aanhoud zeker even je vk bellen!
Hoi Joanne, Ik had het gister, hield ook niks binnen. Bij mij hielp alleen slapen... Hoor veel mensen over buikgriep, maar als het morgenochtend nog niet over is moet je even huisartsenpost bellen hoor! Zeker als je zwanger bent moet je oppassen dat je niet uitdroogt. je zou ook alvast een ORS kunnen nemen (water met suiker en zout) dat zorgt ervoor dat je lichaam iig wat vocht binnenhoudt. Ik kon vanmorgen weer beschuitje eten en kleine slokjes thee, inmiddels voel ik me weer helemaal goed. Beterschap!
Hey, ja ik heb tot nu toe water gedronken. Ga nu een beschuitje eten.. waag het er maar op moet toch iets eten voor mjnn kleine meid. Nu 2de dag op bed en gaat wel wat beter. Ik denk dat ik ookt eveel doe ik ben iemand die niet toegeeft aan moe zijn etc, denk dat mijn zwangere lichaam nu zelf stop zegt. Wel heb ik tijdens het plassen lichte buikpijn (pijn jn mijn blaas) Herkend iemand dit? Komt dit door weinig vocht?