Na hoeveel rondes zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Julli, 21 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julli

Julli Niet meer actief

Hallo meiden, ik heb een vraag aan de zwangere.
    Ik ben erg benieuwd in welke ronde jullie zwanger zijn geraakt.
    En heb je speciaal geklust rond je eisprong of heb je het op zijn beloop gelaten.

Ik ben benieuwd!

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    'k heb ovulatietesten geprobeerd maar werden bij mij geen knaltesten. Eigenlijk hele maand met regelmaat sex gehad: om de dag/ twee dagen. 5e cyclus raak.

3. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Voelde in de 5de maand voor de eerste keer mijn eisprong en bleek daarna zwanger.

4. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Na 9 officiële rondes, hebben ook nog 2 rondes gewacht om te ontpillen.
    Wat we anders deden dan andere maanden? Ik was wel een beetje klaar met die stress van negatieve testen en heb het losgelaten. We hebben lekker een weekend weg geboekt. Heerlijk aan de wijn, filet, in de sauna en tijd voor elkaar.. 2 weken kater testte ik positief.

Mijn man stond erop smorgens seks te hebben. Dat zou beter zijn?! Of het geholpen heeft geen idee, maar over 8 weken verwachten we onze eerste.

5. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier gelijk de eerste ronde zwanger. Ik mag me dus heel gelukkig prijzen. We hebben ongeveer rond de eisprong geprobeerd sex te hebben, maar ik wist niet helemaal precies wanneer mijn eisprong zou zijn.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij de eerste met 6 rondes en de tweede 4 rondes

7. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Bij onze dochter heeft het met ontpillen zo'n 9 rondes geduurd en bij deze......euh....door de pil heen dus niet bewust bezig geweest.
    We waren bij de eerste in het begin bewuster aan het klussen maar op een gegeven moment zijn we gaan klussen omdat we zin hadden en toen was het raak :)

8. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    11 rondes... Eerst zonder aandacht toen met ovutesten toen berusting dat t kindje toch pas zou komen als het zou komen, twee maanden later was ik zwanger...

9. gusto

gusto Niet meer actief

Bij de eerste 17 maanden. Wij zijn redelijk snel na de geboorte voor een tweede begonnen omdat we dachten dat dat wel eens lang kon duren, maar nee, in één keer raak. Nu schelen de kindjes straks maar 14 maanden, het kan dus verschillen!

10. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Bij de 1e en 2e zomaar war geklust zonder anti conceptie. zouden wel zien hoe en wat. Bij de 1 e duurde het toen ongeveer 1 jaar was toen wel dik en vriend rookte veel . Bij de 2e geen idee hoelang we daarvoor kluste ?

vriendlief is 2 maanden voordat de 2e kwam gestopt met roken.

nummer 3 was ronde 2 raak.
    en nu van nummer vier was de 1e ronde al raak

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Eerst 17 maanden en toen een miskraam.
    Daarna duurde het 10 weken voor ik ongesteld werd maar was wel gelijk zwanger!!
    Wel met clomid...

12. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beide keren 2e ronde en deze keer was de eerste ronde dus een miskraam dus of het echt een ronde te noemen is...
    En gewoon zo ongeveer om de dag sex hebben:D

13. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Bij ons was het de eerste ronde meteen raak. We hebben wel heel bewust seks gehad rond de dagen dat ik een eisprong verwacht (dmv temperaturen).

14. Soit

Soit Niet meer actief

Ik besef me dat we extreem veel geluk hebben gehad. Ik was de eerste 4 zwangerschappen meteen zwanger ( eerste ronde, 1 van de 4 was een miskraam). Deze keer de 2e ronde...

15. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hier enorm snel. Bij beide zwangerschappen had ik binnen 3 weken na het besluit ervoor te gaan een positieve test in handen. Zo'n beetje om de dag seks gehad.

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ronde 4 bij dochterlief, tweede nog niet bekend :). Wat wel een verschil is dat ik bij de eerste na het stoppen met de pil meteen regelmatig was en dat het nu bij de tweede 80 dagen duurde voor de eerste menstruatie.

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    bij ons was het de vijfde ronde raak na het stoppen met de pil, helaas ging dat mis en daarna met vier rondes raak

18. Julli

Julli Niet meer actief

Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd allemaal! :)
    En bedankt voor jullie reacties.
    @ Meijke, spannend! Misschien nu dus wel bij ronde 1 :-D

19. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Mijn cyclus is vrij lang dus toen we er echt voor gingen ben ik ovulatietesten gaan gebruiken om te kijken of ik überhaupt een eisprong had. Deze bleek ik gewoon te hebben en toen was het meteen de eerste ronde raak! Nu hopen dat alles goed blijft gaan.

20. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ben in januari gestopt met de pil. In mei zijn wik serieus begonnen, en die eerste ronde was ik zwanger. Helaas kreeg ik in juni een miskraam. We zijn toen meteen verder gegaan en precies 4 weken later had ik weer een positieve test! Ik hoop dat het deze keer wel goed mag gaan.

Deel Deze Pagina