Hallo iedereen, Ik las enkele weken geleden dat de navel vanaf dan zou kunnen 'ploppen'. Sindsdien zie ik het precies overal bij zwangere vrouwen Bij mij is er echter nog niets gebeurd, ik voel wel telkens spanning rond mijn navel en zie wel dat hij steeds minder diep wordt. Mijn vraag is: - plopt die normaal bij iedereen? - Wanneer gebeurde dit bij jullie? Groetjes
Hij plopt niet bij iedereen, in mijn eerste zwangerschap gebeurde dit niet. Nu merk ik al dat mijn navel al veeeeeeel minder diep is. Dus ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
Heb nog nooit een ploppende navel gehad . Inmiddels 34w en als ik sta dan voel ik wel dat mijn navel minder diep is, maar of het ook betekend dat het nog gaat ploppen? geen idee.
Nooit een ploppende navel gehad, heb zelfs mijn hele zwangerschap mijn navelpiercing in kunnen houden..
Hier ook geen plopnavel, maar heb dan ook een diepe navel. Ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. Wel wordt mijn navel meer een liggend streepje, dus geen mooi rondje meer en een beetje donkerder om de navel.
Bij mijn twee zwangerschappen ook nooit geplopt. Meer zoals Sela zegt, hij leek wel dicht te gaan zitten.
Volgens mij plopt een navel alleen als je normaliter ook een naar buiten staande navel hebt. Heb je normaal een diepe navel, dan plopt hij niet. Hier klopte dat.
Ik heb een redelijk diepe navel, maar toch drie keer 'geplopt'. Bij de eerste duurde dat nog tot week 36, bij de tweede was het al sneller en nu loop ik al sinds week 18 met een licht uitstekende navel. Maar mijn buik is ook veel groter dan de vorige twee keer.
Ik heb een vrij diepe navel van mezelf, maar hij plopte dus mooi wel! Vond ik juist helemaal niet mooi haha!